Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Betalingskort-grafik, til eksempelvis webshops

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvad man ellers kan få Lone til med lidt rosende ord på sådan en fin søndag Big Smile

*Tænker*

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er det efterspurgte E-Dankort, der fucking ikke har samme proportioner som resten af kortene. (min stående klapsalve, vil ingen ende tage PBS). Jeg har lavet 2 forskellige. Ét der holder sig indenfor rammerne, og ét der stikker ud - så kan man selv ligge og rode med, hvad man mest har lyst til at bruge, alt efter hvordan man sætter sine kort op.

Jeg har også lige hurtigt lavet en faktura-dims og har i øvrigt smidt et par blanke kort ind, som man kan bruge, som man har lyst.

Råb op, hvis der er andet.

 

http://offwhite.dk/stuff/kort0.png

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Råb op, hvis der er andet.

Udover faktura kunne der sikkert være nogen der kunne bruge en med teksten OIOXML til brug ved fakturering af offentlige virksomheder.

Og så kan jeg ikke rigtigt komme på flere ikoner til din samling lige pt, medmindre du også vil til at rode med netbankbetalingsikoner.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Råb op, hvis der er andet

 

På min vej rundt på Nettet stødte jeg en dag på et "KOMBI betalingsikon" ...nemlig DanKortet + VISA Kortet...

Det var ikke specielt pænt...men smart nok, synes jeg...

Det bestod af  2 halvdele fra hvert betalingskort sat sammen til eet betalingsikon...delt med en skråstreg  /  på midten...

Kunne du måske lave et rigtigt smart et?

De er jo hamrende flotte...dem du har lavet Yes 

 

På forhånd Tak Smile

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter nu ikonerne i Ubivox' faktureringsområde (ikke synligt uden en konto, desværre). Tak for superfedt arbejde. :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Gad vide hvad man ellers kan få Lone til med lidt rosende ord på sådan en fin søndag Big Smile

*Tænker*

Ja, jeg vil nødig høre hvad du forestiller dig Cool

Lone - tusinde tak for faktura »kortet« - det er helt perfekt.... er på skype igen i øvrigt Wink

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Ja, jeg vil nødig høre hvad du forestiller dig Cool

Lone - tusinde tak for faktura »kortet« - det er helt perfekt.... er på skype igen i øvrigt Wink

Helle... Alt hvad du kommer frem til at konklusioner i den sammenhæng er et produkt af din snavsede tankegang og har intet med virkeligheden at gøre Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

har selv en shop hvor jeg tager imod Visa/Dankort....men der er kun et billede af Dankortet - gør at mange kunder vælger det rene visa hvorefter ordren går i fejl - nogen der har et råd til hvordan jeg undgår dette?

 

PS fede billeder i øvrigt!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Helle... Alt hvad du kommer frem til at konklusioner i den sammenhæng er et produkt af din snavsede tankegang og har intet med virkeligheden at gøre Cool

Forstår ikke hvad du mener....??? Confused

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)