Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Betalingskort-grafik, til eksempelvis webshops

Side 3 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Lone!

Jeg har allerede lagt dem op og bruger dem på i min shop: www.billige3dbriller.dk

Her er et før / efter billede, og dine ikoner giver et fedt look til min shop.../syntes jeg :)

/

 Tak endnu engang :p

Godt arbejde!

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er godt nok utrolig, Lone! Cool

Lige et sidespring: Jeg hørte Mads og monopolet i formiddags og fik med, at de har en konkurrence om nyt design af deres T-shirt. Her tænkte jeg med det samme på dig. Du kunne designe en superfed t-shirt. Præmien er ikke overvældende, men du kunne få publicity.

Se det her: http://www.dr.dk/P3/monopolet/20090916123105.htm

Smile

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Yusuf: Megasejt! :D Jeg er glad for, at du kunne bruge dem! Jeg har ikke engang fået lagt dem op på min egen webshop! :P

Simona:  Der var deadline i dag, kl. 12.00, kan jeg se - så endnu engang er jeg for sent ude :) Jeg får altid kun hørt Monopolet på Podcast, et par gange om året og så hører jeg en hel håndfuld afsnit lige efter hinanden. Eftersom det er længe siden sidst, er dette totalt forbigået min opstoppertud :)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Simona:  Der var deadline i dag, kl. 12.00, kan jeg se - så endnu engang er jeg for sent ude :) Jeg får altid kun hørt Monopolet på Podcast, et par gange om året og så hører jeg en hel håndfuld afsnit lige efter hinanden. Eftersom det er længe siden sidst, er dette totalt forbigået min opstoppertud :)

Nå! Øv Sad

Det havde jeg så ikke fået med... Du kunne jo også være fræk at sende det ind alligevel, hvis du kan holde dig vågen i nat. Sleep

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone,

Lone S. Hansen:
Jeg håber, I vil nyde dem.

Meget, endda!

Jeg vil gerne have lov at tilføje/anvende dem i et projekt der er licenseret under GNU/GPL, hvilket vil have betydning for licensen på ikonerne. Du har vel pt. reelt givet os en brugsret til ikonerne ved at poste dem på Amino, men hvis jeg tilføjer dem til projektet må andre redigere dem og videredistribuere. Jeg vil naturligvis kreditere dig, men der er intet der kan garantere andre vil gøre det samme.

Må jeg? :-)

// Jesper

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Lone,

Lone S. Hansen:
Jeg håber, I vil nyde dem.

Meget, endda!

Jeg vil gerne have lov at tilføje/anvende dem i et projekt der er licenseret under GNU/GPL, hvilket vil have betydning for licensen på ikonerne. Du har vel pt. reelt givet os en brugsret til ikonerne ved at poste dem på Amino, men hvis jeg tilføjer dem til projektet må andre redigere dem og videredistribuere. Jeg vil naturligvis kreditere dig, men der er intet der kan garantere andre vil gøre det samme.

Må jeg? :-)

// Jesper

 

Hej Jesper. 

Hm. Jeg har selvfølgelig lagt dem hér, for at folk skal få glæde af dem. 
Jeg ved ikke særligt meget om GPL, skal jeg ærligt indrømme, men selv er jeg mere en CreativeCommons pige ;-)

Min primære anke / bekymring er, at det jo er andre menneskers logoer - dem kan man jo ikke uden videre submitte under GPL. 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Hm. Jeg har selvfølgelig lagt dem hér, for at folk skal få glæde af dem. 

Jeg ved ikke særligt meget om GPL, skal jeg ærligt indrømme, men selv er jeg mere en CreativeCommons pige ;-)

Min primære anke / bekymring er, at det jo er andre menneskers logoer - dem kan man jo ikke uden videre submitte under GPL. 

Det har du naturligvis ret i. Jeg undersøger lige hvordan tingene vil forholde sig helt præcis og vender tilbage.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

De er sgu flotte. Ville næsten selv ønske, jeg havde en webshop Smile

Mvh,

Michael

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Dine logoer er super sprøde!

Du mangler lige et enkelt: e-dankort ...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone, er du frisk på at lave et »betalingsikon« som matcher de andre - hvor der står »faktura« ?

Wilted Flower

Side 3 ud af 7 (69 indlæg)