Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Betalingskort-grafik, til eksempelvis webshops

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 21 person

Hej Amino'er.

Jeg var ved at få spat af at se på de standardkort, der hører med i min Scannet-shop, så jeg lavede selv nogle og tænkte, at jeg ligeså godt kunne dele lidt ud til mine med-aminoer.

http://offwhite.dk/stuff/kort1.png

Hvis de ikke vises ordentligt, kan de også hentes her: http://offwhite.dk/stuff/kort1.png

Filen er en .png med transperant baggrund. Hvis du/I har brug for at få dem på en anden måde, så smid mig en linie - det samme gælder, hvis du har andre ønsker, eller hvis der er kort der mangler - jeg har bare taget udgangspunkt i dem vi bruger på vores webshop :-)

Jeg håber, I vil nyde dem.

 

:-)Lone

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

De er rigtig flotte - jeg glæder mig til at se hvornår du næste gang får spat af at se på noget :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Jeg håber, I vil nyde dem.

:-)Lone

Hej Lone,

Tak for det.
Har hentet dem til brug i min kommende shop. Smile

Ha' en god dag.

Dbh
John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de er sku pæne!!!!

Deler du ud?
Så skal du være velkommen til at sende en PSD fil til mig på Kekro@kekro.dk

 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis du deler ud må du da også gerne sende PSD ell. lign til mig på frederik@nemcom.dk :)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

De er super flotte! Hvis jeg stadig havde en webshop, ville jeg helt sikkert bruge dem. Det kan være det sker igen på et senere tidspunkt. Good job! :D

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

De er super flotte!

men :/ det må man ikke.

Citat fra pbs generelle betingelser "Varemærkerne skal altid vises i den korrekte originale udformning."

 

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

De er rigtigt flotte!!!!

Hvis du deler ud, må du da meget gerne sende en psd eller andet til info@damido.com

På forhånd tak.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:


De er super flotte!

men :/ det må man ikke.

Citat fra pbs generelle betingelser "Varemærkerne skal altid vises i den korrekte originale udformning."



Hej DimseDut.

Det er sandt, at der står det. Til gengæld står der også, eksempelvis at man ikke må sætte en ramme på - hvilket Scannet allerede havde gjort og samtidigt, står der "Hvis du bruger flere logoer på en gang, skal de være lige store" - og dette er så grafikken genierne disker op med:

http://offwhite.dk/stuff/kort0.jpg

Så hvis jeg bruger mine kort, bryder jeg deres regler og hvis jeg bruger deres - så bryder jeg dem også... og så vil jeg sgu hellere bruge mine ;-)

 

 

Til alle andre:
Tak for rosen :-)
Kortene er tegnet i Flash, så jeg kan ikke smide en PSD til folk, men hvis PNG'en ikke er nok, så skal I være velkomne til at fortælle, hvis I ønsker noget ændret (som I selv ville have gjort i PSD'en?) - så skal jeg nok smide flere versioner op. Hvis I eksempelvis vil have fjernet dropshadows og/eller highlights eller lignende.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone, nu var det ikke for at "forbyde"dig at bruge dem, blot for at gøre opmærksom på at man ikke må ændre i dem. (og til de andre somvil bruge dem også)

At Scannet bryder reglerner giver jo ikke resten af Danmark lov til det.

Jeg syntes også dine er 100 gange flottere, prøv at sende dem ind til pbs-international, hvis vi er meget heldige æder de dem :) Og så kan vi jo alle bruge dem.

Der har tidligerere været eksempler på både runde, trekantede, sort/hvide etc. betalingskortlogoer, så du er ikke den første som har syntes de ser lidt kedelige ud. Jeg tvivler da også på at PBS aktivt gør noget mod disse, og mon ikke man lige får en advarsel først

 

Jimmy

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)