Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. Keywords

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har læst og læst og læst omkring brugen af keywords.

Jeg er stadigvæk ikke blevet kloger på hvordan det fungere og hvordan det har indvirkning mht. søgemaskineomtimering og i forhold til siden indhold.

Det drejer sig om siden www.flytbilligst.dk Vi startede ud med at ha følgende keywords: Flyttefirma, Flytte Firma, Flyttefirmaer, Flytning, Flyt, Flytteforretning, Flytteforretninger, Flyttetilbud, Flyttemand, Flyttemænd, Flyttebil, Opmagasinering, Opbevaring.

I dag har vi så forsøgt os med kun: Flyttefirma som keyword.

Vi er stadigvæk ikke sikre på at det er det rigtige vi har gjort for at få det meste ud af det.

Jeg kan lige kort fortælle at vi er en flytteformidlingsportal hvor man gratis kan gå ind og udfylde sin flytteforspørgelse som så bliver sendt ud til de tilknyttede flyttefirma www.flytbilligst.dk

Jeg håber på at der en af jer kloge hoveder der på forståligt dansk kan forklare mig nærmere omkring det med keywords og måske end da hvad vi skal bruge af keywords for at få MAX! ud af det ;-)

På forhånd tak.

 

Taxx aka. Simon

www.flytbilligst.dk

 

 

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Snakker du om Meta Keywords, eller søgeord generelt? For Google har lige været ude og bekræfte, at de ikke bruger meta keywords i forhold til placeringer i søgninger længere.

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja....... Allerede der er jeg på galt is :-)

Jeg mener de keywords man skriver så man kan se dem når man højer klikker på siden og trykker på View page scource. Så står der: meta name="keywords" content=

Jeg kan se at min makker har været inde og rette det igen så der nu står: "Flyttefirma, Billig Flyttefirma, Billigt Flyttefirma, Flyttefirma Tilbud, Flyttetilbud"


Vi famler i blinde ;-)

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så dem, der ikke rigtigt har nogen værdi længere. I skulle i stedet for arbejde med jeres titles, der giver god SEO-værdi og descriptions, der ikke i sig selv giver SEO-værdi, men kan øge klik-raten blandt dem, der ser jer.

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay....... Så vi skal altså arbejde med der pt. hedder: <meta name="title" content="Flyttefirma Tilbud - Spar Op Til 70% På Din Flytning. Modtag Flere Tilbud Fra Professionelle Flyttefirmaer - Helt Gratis! Eller Ring På: 60123456 - Flyttefirma Tilbud - Spar Op Til 70% På Din Flytning. Modtag Flere Tilbud Fra Professionelle Flyttefirmaer Gratis! Eller Ring På: 60123456 Flyttefirma, Billig Flyttefirma, Billigt Flyttefirma, Flyttefirma Tilbud, Flyttetilbud"

Er det relaterede tekst til siden eller kun ord vi skal fokuser på her? Eller begge dele?

Det jeg mener er om vi skal skrive en tekst med en masse af de ord der inde på vores side og som relatere til det vi laver.Eksempelvis: Find det billigste flyttefirma igennem os - landsdækkende og GRATIS! o.s.v.

Eller om det skal være ord for ord som eksempelvis: Flyttefirma, Billig Flyttefirma, Billigt Flyttefirma, Flyttefirma Tilbud, Flyttetilbud

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal lave rigtig meget på den side..

Titlen er alllllt for lang. hold den til en længe hvor det hele kan læses. det meste af jeres er der aldrig nogen der ser.

Og jeres forside er helt tom, i er nød til at smide noget mere tekst på den.

I skal også have flere kvalitetslink til jeres side.

 

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Mange tak for hjælpen. Det kastede lidt lys over det hele.

Hvis i kan komme på flere gode indputs til vores side. Så skriv dem endelig ;-)

Vi har spurgt mange "experter" Men det her er ind til videre de eneste ting vi har kunne bruge til noget.

Nu har vi lidt at gå i gang med ;-)

1000 tak!

Taxx aka. Simon

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

I er vist på rimelig bar bund :-)

Du kan følge disse retningslinier:

Titler max 69 tegn inklusiv mellemrum
Descriptions max 156 tegn inklusiv mellemrum

Det er alt, hvad google tager med fra jeres side. I kan lige så godt vænne jer til at holde det nede på det niveau og så sørger for, at der er de rigtige søgeord i titlen, mens description skal være en mere sælgende tekst (der også gerne må indeholde søgeordene).

 

Og så vil jeg foreslå jer at downloade SEO LEX af vores alle sammens ekspert Thomas Rosenstand - I kan jo starte med den gratis light-version

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes forsiden er noget rodet, i forhold til hvor simpelt man kunne lave det. Det forvirrer meget med de blinkende reklamer i siden. Menuen står lidt tilfældigt i 2 rækker, og så er der oven i købet dropdown på dem. Jeg syntes det er svært at læse den hvide tekst, når alle forbogstaver er lavet med stort. Jeg tror at ordet "flyttefirma" er brugt "lidt" for mange gange, hvis bare du kigger på jeres FAQ.

Logoet til gengæld, syntes jeg er super!

Håber det var lidt kritik der kan bruges Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon,

Når I skal skrive titles og meta descriptions på jeres hjemmeside, bør I gøre som følger:

Dine titles skal indeholde de(t) væsentligste søgeudtryk, som netop dén side gerne skal findes på.

Din title skal være en sammenhængende tekst, som giver folk lyst til at klikke ind på din side, ikke bare en opremsning af nøgleord.

De ord som indgår i title skal også kunne findes på selve siden.

(Desuden skal den ikke fylde mere end 65 tegn, hvis du gerne vil have vist den hele i Google)

Mht. descriptions, bør du sørge for, at det bliver et sælgende stykke tekst, der giver folk lyst til at klikke ind på netop din side, når de ser den i søgeresultaterne. Inkludér sidens vigtigste søgeord i teksten, da det øger sandsynligheden for at din description bliver brugt af Google.

Lige nu har I en lang opremsning af ord som jeres description, og det giver med al sandsynlighed mange færre klik i Google end end sælgende tekst, som kan lokke folk til at klikke ind og læse mere.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)