Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af produkt fra USA.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg står i denne situation, at jeg er faldet over et produkt, som jeg gerne vil importere og sælge videre. Dog er produktet amerikansk. Jeg vil dog ikke uddybe hvilket...

Jeg kunne i den forbindelse godt tænke mig at vide, om der er nogen på dette forum, som har erfaringer med import af varer fra USA eller general erfaring mht. EU's medicinale direktiver fra import af andre produkter.

 

Håber at høre fra jer!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bliver nok nødt til at være lidt mere specifik før vi  har mulighed for at hjælpe dig.

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Larsdh:

 

Jeg står i denne situation, at jeg er faldet over et produkt, som jeg gerne vil importere og sælge videre. Dog er produktet amerikansk. Jeg vil dog ikke uddybe hvilket...

Hvorfor er det så hemmeligt om det er sko eller DVD film, eller hvad det nu kunne være, du skal til at købe?

Søg efter USA import her på Amino, og du finder 100 tråde om emnet, der skal du nok få svar på dine spørgsmål.

Fra Kbh S
Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et produkt indenfor tandlægebranchen mht. til tandblegning, og det er ikke det fra TV-shop!

Jeg har endvidere observeret produktet på engelske hjemmesider.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Larsdh:

Det er et produkt indenfor tandlægebranchen mht. til tandblegning, og det er ikke det fra TV-shop!

Jeg har endvidere observeret produktet på engelske hjemmesider.

Der har tidligere været en debat i fagkredse om hvordan tandblegningsmidler skulle klasifiseres / hvilke stoffer der var lovlige.

Du kan læse lidt mere her om hvordan reglerne er:

 http://www.mst.dk/Nyheder/Pressemeddelelser/2006/13830000.htm

 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)