Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få mig som praktikant, i 3 måneder efter Jul. PHP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er. 

 

Min kærer lærer kom ind til mig idag hvor han sagde vi skulle have 3 månederes praktisk-web lige efter Jul, hvor han så vil anbefale os at vi fik en praktik plads i stedet for at skulle sidde her i 3 måneder og lave opgaver som skolen giver.

Så derfor eftersøger jeg om der er nogen web-steder som kunne have interresse i at have en gut som mig gående i en god 3 måneders tid.

Informationer om mig:

Jeg hedder Niclas Schumacher, og går som web-integrator i Odense. Jeg bor oprindeligt i Rødekro nær Aabenraa i Sønderjylland, men da Odense er det sted der er tættest på mig hvor jeg kan tage uddannelsen. 

Jeg startede på uddannelsen efter sommerferien 2008 hvor jeg startede ud med at tage grundforløbet på Kolding - Hansenberg. Efter et knap så inspirrende grundforløb (pga, manglende lærer med de rigtige kompetencer til at lærer fra sig til faget) tog jeg videre på hovedforløbet, i Odense. Her har jeg så gået siden januar 2009, og er færdig til april 2010. 

Jeg har arbejdet med php i godt 3-4 år nu, det har dog først været da jeg kom på denne uddannelse det blev mere seriøst. Men har arbejdet med det imens jeg gik på efterskole, og det var her jeg fandt interresse for faget og fandt ud af det var denne vej jeg ville tage. 

Er klar på henvenelser fra hele landet. Så må vi finde ud af hvordan og hvorledes. 

 

- Niclas Schumacher

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas

Jeg har _lige_ skrevet papirene under til en praktikant hos os der skal side her fra nu af og til 1. Januar. Men fra Januar og frem efter kan du godt få lov at side hos os, det er dog i København. Vi har mulighed for at lave en aftale med et par dage om måneden hos os og resten hjemmefra ... såfremt skolen accepterer det. I forvejen er størstedelen af vores udviklere distancearbejde, så det ville faktisk ikke engang være en urealistisk arbejdsform :)

Fang mig på mmc@specialhosting.dk el. 41 28 28 08 hvis det lyder spændende :o)

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tilbuddet Mikkel.

Jeg havde dog håbet lidt på at jeg kunne finde noget der lå lidt mere nærliggende :p

Men jeg vil da huske dit tilbud.

Og håber stadig der kommer flere tilbud herinde :) 

 

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

du må gerne kontakte mig, jeg har virksomhed i Fredericia - lige midt imellem din bopæl og uddannelses sted, det må da passe perfekt. :-)

Jag kan kontaktes på mob. nr. 20 62 02 42.

Mvh. Morten

 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas

Jeg har lige sendt dig en PB.

Jeg befinder mig i odense, og kunne godt bruge en som dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)