Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af tøj i udlandet

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Overvejere at importere noget tøj i udlandet (shit hvor nyt var ;) )
Har nogle ideer som jeg tror på virker.

Anyway, er sku nervøs for copyright. Søgte på alibaba og kunne forstille mig meget af deres tøj giver problemer med de store designer mærker.

Hvordan griber man det her an ?
Kender i steder hvor det ikke er kopivare ?

På forhånd tak :)

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej next.man

Hvorfor bare ikke bruge dit eget Brand og logo så er der næsten intes om kan kaldes kopivarer så længe det drejer sig om tøj, måske kan du hyre eller finde en designer at samarbejde med.

I mit virke som agent får jeg flere kollektioner lavet til kunder i vesten af forskelligt tøj.

hilsen Michael

Durian79@gmail.com

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ven.

Tanken har strejfet mig.

Kan du beskrive lidt om processen bag (transaktionskæden) ?
Fra min ide til mit produkt er hjemme. Bare i overskrifter.

Er lidt intresseret i hvordan jeg tegner det. Har nemlig ideer :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

Anyway, er sku nervøs for copyright. Søgte på alibaba og kunne forstille mig meget af deres tøj giver problemer med de store designer mærker.

Du bryder ingen copyright, men derimod Trademark, som er endnu være og dyre...

Next.man:

Hvordan griber man det her an ?

Du finder nogle pålidelige kilder at handle ved i EU...

Next.man:

Kender i steder hvor det ikke er kopivare ?

Du skal købe det ved enten brands eller grossister i EU...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal købe mærkevare tøj, så skal det som udgangspunkt købes indenfor EU, af en officiel distributør/forhandler af mærket.

Der er dog mange af mærkerne der ikke sælger direkte, men via forskellige agenter o.lign. Det er virkeligt et broget marked og der er mange platugler imellem. Det gælder om at finde nogle reelle leverandører og du skal i hvert fald sikre dig den rigtige papirgang, dvs. f.eks. en faktura fra den officielle forhandler til agenten, som du skal købe af, den skal du have lov til at se (uden priser), det kaldes en "sanitized invoice". Der kan involveres en advokat eller en notar, men det gør typisk processen langsommere og dyrere.

Der kan helt sikkert gøres nogle rigtigt gode handler, men pas på!!!

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har vores egen tøj fabrik i Østen, og hvis man ikke har den rigtige effaring så ender det tit galt.
Vi har flere kunder der brænder nallerne og derfor kommer til os, at handle med folk i asien er svært til tiden.

Ønsker dig held og lykke :),

/Andy

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andy.

Det lyder meget spændende.

Kan du sende mig en mail på m@dsen.biz med lidt info om hvad i producere og hvor min, bestilling.

 

På forhånd tak

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er simplet egen design, eget valg af klæde, der er mange importør, der ikke har problemer. I de 20 år hvor jeg har været involveret i import har ingen af mine kunder haft problemer med Kopi Varer eller Ophavsret.

Disse sager føres i Søg og Handels Retten, er der vitterligt tale om kopier og denner er fortsættelig kan det komme til erstatning krav, men disse er meget sjældne.

En fornuftig produktion dit produkt og alle oven nævnte varsler kan du glemme.

Hilsen Michael

Det er som en storm i et glas vand

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Disse sager føres i Søg og Handels Retten, er der vitterligt tale om kopier og denner er fortsættelig kan det komme til erstatning krav, men disse er meget sjældne.

Hvis de er sjældne, hvorfor er der så dagligt sager i Sø- og Handelsretten? De fleste sager lukkes ved forlig og det plejer at være pæne beløb...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

2 (lette) muligheder.

1. Du designer dit eget tøj og finder en producent der vil lave det til dig. Lad være med at tro at du finder 1000 vis af fabrikker der gladeligt kaster sig over ordrer på 50 stk pr. style. Enten eller.

2. Du finder et etableret firma der ikke sælger deres produkter i Danmark. Der er rigtig mange firmaer i f.ex. Spanien, Italien, Tyskland o.s.v. der ikke sælger tøj i Danmark. Jeg falder over mange firmaer der laver tøj til Europa (jeg køber tøj på fabrikker i Kina til salg i Kina), som jeg aldrig har hørt om før. Eneste problem er at design ikke altid er ens i de forskellige lande.

At købe overskuds tøj fra firmaer på alibaba, er vist at bede om problemer (og endda betale for dem) Jeg har større partier du gerne må købe, forudsat at du betaler kontant og selv får det igennem tolden Devil

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)