Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indfortoldning, hvordan?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Håber at I igen kan hjælpe mig, jeg skal til at have et parti vareprøver hjem fra en kinesisk producent, som jeg har forhandlet med det sidste stykke tid, prøverne bliver sendt med det kinesiske kurer firma EMS, men jeg kan ikke rigtig finde nogen dansk afdeling i dette firma.

Hvordan fungerer det rent praktisk med hensyn til indfortoldningen? Skal jeg have et andet firma til at foretage dette eller står de for det i forbindelse med levering til dør, nogle gode råd?

Pft./Thomas

 

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes at mit indlæg forsvinder voldsomt hurtigt ned i bunken, håber at der er nogen som kan hjælpe med dette?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

EMS går via PostDanmark mener jeg... Men anyway så får du en faktura fra Skat, når den har været igennem tolden (i tilfælde af at den bliver taget)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, tak, jeg skal altså ikke oplyse toldkoder eller noget, de klarer det hele selv?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har også en pakke fra EMS der venter.. fik dog et brev fra Post danmark om jeg skal sende min faktura til dem for at sikre at de ikke fortolder "for meget". modtog en pakke fra samme firma med DHl igår og de fiksede told ved døren.. dejligt let.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermann:

OK, tak, jeg skal altså ikke oplyse toldkoder eller noget, de klarer det hele selv?

Du får typisk et brev, hvis den bliver taget...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvordan klarer jeg tolden, hvis den ikke bliver taget, der er velstadig nogen der skal have toldkoder, proforma faktura ect.?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermann:

Men hvordan klarer jeg tolden, hvis den ikke bliver taget, der er velstadig nogen der skal have toldkoder, proforma faktura ect.?

Du kontakter bare Skat og indfortolder den via faktura osv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det prøver jeg, tak for hjælpen Big Smile men tror nu også at jeg vil holde mig til DHL fremover virker noget nemmer...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Men anyway så får du en faktura fra Skat, når den har været igennem tolden (i tilfælde af at den bliver taget)

Det er nu nødvendigtvis ikke helt rigtigt.

Du får kun et Faktura fra SKAT hvis du er importørregistreret !  Ellers vil du blive opkrævet Told inden pakken kan udleveres. 

Det vil være en god ide at din leverandør sætter dit CVR nr. på pakken.

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)