Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100 % finansering af erhvervsejendom - kan man...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået tilbudt en erhvervsejendom på ca. 1200 m2..  Jeg skal selv bruge 200 m2.  Resten skal lejes ud.

som jeg har siddet og lavet de grove udregninger, kan jeg se at resten kan lejes ud for 320-350 kr. pr. m2.  Nu har jeg en der er interesseret i at lave en aftale over minimum 5 år - med garanti herfor.

Så er der nogen der har kendskab til 100 % finansering af erhvervsejendomme.  Ejendomsvurderingen er 4,4 mill og min pris vil være 3,75 mill.

 

 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil nok være muligt at lave en pantebrevs finansering. Jeg kan nok hjælpe dig hvis det har interesse.

/Per

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B. Lauridsen:

Det vil nok være muligt at lave en pantebrevs finansering.

Inden du kaster dig ud i Pantebreve skal du nok lige få lidt råd og vejledning fra en advokat eller anden rådgiver. For Pantebrevsmarkedet er virkelig farligt pt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Inden du kaster dig ud i Pantebreve skal du nok lige få lidt råd og vejledning fra en advokat eller anden rådgiver. For Pantebrevsmarkedet er virkelig farligt pt...

Farlig er et stort ord at bruge synes jeg. Det er sandt at der er nogle pantebrevsfirmaere som er gået ned. Men der er stadig en del store pantebrevsaktøre på markedet som absolut ikke er farlig.

En af de største på markedet er datterselskab af Nykredit.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B. Lauridsen:

Farlig er et stort ord at bruge synes jeg. Det er sandt at der er nogle pantebrevsfirmaere som er gået ned. Men der er stadig en del store pantebrevsaktøre på markedet som absolut ikke er farlig.

En af de største på markedet er datterselskab af Nykredit.

Ordet farligt dække vist meget godt, hvis man ik har den nødvendige viden... Og ja nogle firmaer  er så inkl nogle af de største aktører på markedet.

Desuden er % på pantebreve elendig pt på grund af den voldsomme usikkerhed der er.

Så derfor bør han søge professionel hjælp inden han begynder at lege med det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B. Lauridsen:

En af de største på markedet er datterselskab af Nykredit.

Og hvor i Nykredit står der at det er sikkert?

 

 

 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Per B. Lauridsen:

En af de største på markedet er datterselskab af Nykredit.

Og hvor i Nykredit står der at det er sikkert?

Alt i alt, er det vel et fornuftigt råd, at man skal konsoliderer sig med en ekspert!

Bennie

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere nævnt i tråden, er det "at være stor" ikke nok til at borge for sikkerhed. Måske tvært imod. Se bare Danke Bank, der red med på Stein Bagger, og bagefter prøvede at vaske hænder.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Og er det overhovedet muligt at leje resten af ejendommen ud på nuværende tidspunkt?

Der står mange erhvervslejemål tomme i Århus for tiden..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders :

Jeps   det dersens mæ åårhus.   Det er godt nok tomt...

Ejendommen er beliggende på sjælland/nord. Prismæssigt er der intet at komme efter. Omkring udlejning - ja jeg prøver at være meget forsigtig med og det hele kan løbe rundt med en m2 leje på kr. 360,- ved 7,5 % finansering.

Omkring pantebrev - ja så er jeg bekendt med at det er et farligt område. Og der kommer absolut en advokat ind over det hele. Men jeg gåe ikke ind i det vist det bliver til over 8 %. Så kan det ikke betales sig.

mht. Nykredit´s  datterselskab. Ja  den er ikke ukendt - idet der er indledt en undersøgelse heraf (vistnok af bagmandspolitet) som ikke har kunne forstå de voldsomme stigninger. Det er ikke mere end 1 uge siden det var noteret i Jyllands-Posten (det ligger vist ved Ååhus- ikk). Hmm

 

Hilsen

Michael

 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)