Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udfyldes "Seo details and additional style" i word press?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Som overskriften siger, hvordan udfyldes" Seo details and additional style" i word press rigtigt? Og hvor vigtigt er det? Mvh Kim
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Kan du ikke lige give et hint til, hvor man finder den sektion i Wordpress? Jeg kan ikke lige finde en sådan overskrift på mine Wordpress-installationer?

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Kan du ikke lige give et hint til, hvor man finder den sektion i Wordpress? Jeg kan ikke lige finde en sådan overskrift på mine Wordpress-installationer?

Jeg vil umiddelbart gætte på, at det må komme fra en plugin, for jeg har heller aldrig set det...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

De indstillinger er en del af pakken når du bruger Thesis temaet. Du kan se lidt mere om det her: http://www.doublemule.com/thesis-tutorial-seo-for-everyone/

I forhold til SEO er Title klart vigtigst i de indstillinger og Description er nyttig til at få folk til at klikke på dit link i søgeresultaterne hos fx google.

Mvh Anders

 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det er rigtig, det er Thesis temaet. Det er jo dumt ikke at udnytte mulighederne når de ligger lig foran en´. Jeg tjekker linket, tak for det.

Mvh kim 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)