Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at flytte til Thailand. hjælp.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg går med en drøm om at flytte til Thailand og nu har min kæreste og jeg besluttet at vi vil undersøge mulighederne nærmere.

Jeg ved at der på amino er flere personer der har erfaring med at flytte til og bo i Thailand. Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med disse personer og hører om der er en der har overskud til at svare på mine spørsmål.

Hvis du har en kontakt til en der bor i Thailand eller selv gør vil jeg meget gerne hører fra dig.

Mange tak.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg svarer dit spørgsmål med et spørgsmål og det rager med garanti ikke mig, så du kan vælge at lade vær at svare mig :-) . Men er meget nysgerrig, så bliver nød til at spørge: Hvorfor Thailand, lige bortset fra det gode vejr? :-)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Natur, kultur, og oplevelser.. Også er der alle de muligheder jeg skal bruge til at udvide mit firma.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kontakt min bror på Brian Boysen manager@evolutiontour.com , han har flere virksomheder i Thailand, og boet der i mange år efterhånden.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige med på en lytter, har tænkt mig at rejse/flytte til thailand/vietnam om 1½-2 år.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Kontakt min bror på Brian Boysen manager@evolutiontour.com , han har flere virksomheder i Thailand, og boet der i mange år efterhånden.

Mange tak, ham vil jeg prøve at kontakte.

Andre der har kontakter der kan hjælpe?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har firma hvor jeg sælger ejendomme i Thailand ( www.thai-invest.dk ), og har også eksport dertil.

Flere af mine samarbejdspartnere er danskere, bosat forskellige steder i Thailand, så du/i er mere end velkomne til at skrive til mig på jesper@thai-invest.dk , eller ringe 25 614 614, så skal jeg forsøge at hjælpe bedst mulig ( uden i behøver købe bolig af den grund Wink )

Mvh

Jesper

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad skal du i Vietnam? for jeg vil også med! :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis

Vi drømmer også om at arbejde fra Thailand eller Spanien i 3-4 måneder i vinterhalvåret startende fra om nogle år, da det er lige meget for vores klienter hvor vi befinder os.

Det eneste vi har brug for er vores computere, en telefonforbindelse og Internet, så er det ellers totalt ligegyldigt hvor vi ellers befinder os i verden.

Så jeg vil ikke emigrere; men blot som trækfuglene tage sydpå i de sure måneder.

Derfor har jeg med stor interesse lyttet til Martins blog her:

Iværksætter i Thailand – Hør hvordan man gør

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er selv bosat i Spanien .

elsker solen . så hvorfor ikke smutte når man har muligheden .

og der er mange fordele ved af forlade danmark.

told og skat. "stort plus"

danske priser

Dansk indstilling til tingen."mentalitet"

lærer af leve på en bedre måde end bare af tage på job og så hjem i huset . til næste dag og så afsted igen.

 

her nede der er man mere samme med andre firmaer om aften

vi har det sådan her i området af vi mødes omkring imellem kl 19-21 og snakker om det har være en god dag . eller nogle der har opkøbt nyt firma eller hvad det nu kan være . det giver i sig selv et stort netværk . for af sige det på en ande måde . man har tid til tingen her nede. osse til famillen . ude af man behøver af være hjemme og se på TV osv.

så vi mener selv af det er et godt valg. da priserne er lav pt på grund af krisen.

så det giver gode muligheder for af starte ting op eller opkøbe her nede.

thailand er osse et smukt land . men ikke nåde for mig . da jeg godt ville kunne tage et

fly til Danmark på 3-4 timer . klare de ting jeg skal og så være hjemme samme dag igen.

mulighederne er mange det er bare hvad man setter sig selv for af gøre ud af livet.

 

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)