Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en bank trække i land mht. kreditforeningslån?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det gået i orden alligevel med min advokat og revisor indover og et par ikke særlig positive mails til bankrådgiveren. Og denne gang har jeg det på skrift.

Tak for jeres svar

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

BannerSalg.dk:

Nu er det gået i orden alligevel med min advokat og revisor indover og et par ikke særlig positive mails til bankrådgiveren. Og denne gang har jeg det på skrift.

Tak for jeres svar

Anytime ! 
Og tillykke med købet! Smile 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :) Knap 100 kvm i Charlottenlund lige ved Strandvejen... det glæder jeg mig til... En lille fest for amino-follket måske? :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

BannerSalg.dk:

Mange tak :) Knap 100 kvm i Charlottenlund lige ved Strandvejen... det glæder jeg mig til... En lille fest for amino-follket måske? :)

Vi ser frem til invitationen ;-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)