Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behöver du en svensk översättare?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hoppas ni inte tar illa upp att jag skriver svenska här på Amino - med tanke på den nära förestående fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark ;-).

Mitt namn är Stefan Kalmar och jag erbjuder kvalificerade översättningar från danska till svenska.
Jag åtar mig översättningar av facklitteratur, webbshops och dokument inom många olika områden.

Förutom översättningar så är jag dessutom en van korrekturläsare, textförfattare och utbildare i både svenska och IT - har från Sverige en 15 årig lärarbakgrund i svenska och IT-ämnen, från enkla kurser i hela Office-paketet till avancerade kurser i Adobe Premiere och Photoshop, samtidigt som jag har publicerat 16 EDB-böcker för flera svenska förlag.

Så, om du behöver hjälp med något av ovanstående, kontakta mig på: stefan@skr-sprogservice.dk eller genom ett privat besked.

/Stefan Kalmar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefen,

Jeg skriver dig lige ned, hvis jeg skulle få brug for dig i fremtiden.

mvh Jan Elmar

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar:

Overvej da evt at lave et oversætter team, og tjen på at referere folk. Det kunne da være en genial start...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Hvad tager du pr. standard A4 side, ikke teknisk.

Mvh,

Christian

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian!

Min standard pris ligger på DKK 1,0 per ord när det gäller kortare texter. Dock kan jag lämna en rabatterad pris vid långsiktigt sammarbete som bygger på ett beräknat större antal ord. Hör av dig i så fall för ytterligare info.

Hälsningar

Stefan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)