Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs/ fakturerings -program med faste månedentlige fakturaer.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også anbefale e-conomic. Udover abb. betalingen for selve programmet for du det jo også hostet, så du har adgang til det i sommerhuset eller andre steder. Desuden er det konstant backup. Dette synes jeg er klart at foretrække, frem for selv og skulle tage back-up. Hvis man nu gellemer det kan flere dages arbejde, ja sågar ugers arbejde være tabt hvis computeren går ned.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror efterhånden de fleste bogføringsprogrammer kan fakturere aboonementsordninger, men har du brug for at programmet automatisk kan skelne mellem måneder med hhv. 4- og 5 uger, vil du støde på et problem. Altså hvis du i nogle måneder eksempelvis leverer 5 gange og 4 gange i andre. Hertil skal du formentlig have programmeret ekstra til din løsning.  Kender dog ikke Viggo's program, måske han har løsningen?

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Globus:

Jeg tror efterhånden de fleste bogføringsprogrammer kan fakturere aboonementsordninger, men har du brug for at programmet automatisk kan skelne mellem måneder med hhv. 4- og 5 uger, vil du støde på et problem. Altså hvis du i nogle måneder eksempelvis leverer 5 gange og 4 gange i andre. Hertil skal du formentlig have programmeret ekstra til din løsning.  Kender dog ikke Viggo's program, måske han har løsningen?

Det kan klares i mit program ( vP Faktura ) ved at vælge ugentlig abonnement. Afkryds hvilken ugedag (eller ugedage) du ønsker det skal udløse en faktura, og programmet klarer resten.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Claus Agerskov:

Sikkerheden ved online-regnskaber er allerede blevet nævnt.

Her bliver jeg nok nødt til at komme med min mening om Online services. Det er korrekt at man så er sikret, hvis ens pc dør, eller bliver stjålet.
Men forestil jer at firmaet der tilbyder servicen går konkurs (det er der desværre flere firmaer der gør i øjeblikket). Så er alt pludselig væk. Man har ikke et program til rådighed, men vigtigst af alt, Man har ikke adgang til sine data.
Hvis det på den anden side er mit firma der går konkurs, har alle mine kunder stadig et velfungerende program, og de har stadig adgang til alle deres data. Det synes jeg man skal have med i sine overvejelser, når man skal vælge.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ftp://ftp.saldi.dk/saldi/seneste

Kopier hele indholdet ind på din webserver og den er klar til installation.

Kræver Apache, PHP, PostgreSQL eller MySQL samt rettighed til at oprette databaser.

SALDI Regnskab for iværksættere

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)