Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs/ fakturerings -program med faste månedentlige fakturaer.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lynge
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

 

Jeg har en nyopstartet virksomhed som jeg skal finde et faktureringsprogram til.

Et vigtigt kriterie er at det skal kunne lave faste månedentlige fakturaer.

(Jeg sælger nogle abonnementer, som skal betales hver måned, eller hvert kvartal)

 

Har i et forslag til et godt og prisfornuftigt regnskabsprogram der har denne funktion?

 

På forhånd tak.

 

Mvh. Dennis

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Vi bruger med stor tilfredshed E-conomic: http://www.e-conomic.dk. Du kan tilkøbe et modul der hedder noget i retning af "abonnementsbetaling". Det bruger vi bl.a. til at holde styr på vores hosting-ydelser og det kører :-)

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også Teste www.Saldi.dk

Jeg hjælper gerne med opsætning mv.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Lynge
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak for dit svar. Det ser meget rigtigt ud - Og er måske det jeg søger.

Det eneste jeg ikke bryder mig om er at det er en fast månedentlig udgift, fremfor et engangsbeløb.

Er der evt. et program der ligner e-conomic, men som er et man køber engang for alle?

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke umiddelbart til så meget andet end E-conomic og Summa Summarum og er på ingen måde særlig erfaren bogholder. Som sådan er jeg heller ikke så glad for sådan nogen månedlige abonnementomkostninger, men omvendt er der ikke så meget fis. Backup, opdateringer, tilgængelighed osv. synes jeg er i top med E-conomic, og så er det meget interessant i for os i forbindelse med webbaseret integration mellem vores økonomisystem og andre applikationer.

De 2-300 kroner det koster os pr. mdr. synes jeg hurtigt er tjent hjem i form af nedsat arbejdsmængde :-)

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Lynge
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er selvfølgelig en masse fordele ved sådan en løsning.

Jeg må tage det til overvejelse...

Takker endnu engang for dit svar.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Det lyder som om du har brug for fakturering, men ikke for regnskab. Så derfor vil jeg godt lave lidt reklame for mit program, vP Faktura.

Dette er et faktureringsprogram der er super nemt at bruge, samtidig med at det kan en skrækkelig masse. Der er bl.a. integreret abonnementstyring, hvor du kan sætte abonnements perioderne individuelt pr. abonnement. Der er naturligvis kundekartotek, varekartotek, enkel lagerstyring, statistik, sikkerhedskopiering osv. med i programmet. Prisen er i øjeblikket 560,- + moms. Dette er et engangsbeløb med det hele !.
Du kan downloade og teste programmet i 30 dage fra min hjemmeside http://www.vipilon.dk .
Fik jeg nævnt at der er fri service (mail og telefon) samt gratis fremtidige opdateringer med i prisen ?

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis N. Christiansen:
Det eneste jeg ikke bryder mig om er at det er en fast månedentlig udgift, fremfor et engangsbeløb.

Da du selv sælger abonnementer, er det lidt sjovt, at du ikke selv er tilhænger af at købe sådanne. Prisen vil jo netop følge med omfanget af dit salg af abonnementer, så du kan komme i gang billigere end ved et engangskøb - og dermed holde dine etableringsomkostninger nede.

Ved online-regnskabssystemer er du fri for selv at skulle opgradere - og ofte også betale herfor.

Sikkerheden ved online-regnskaber er allerede blevet nævnt.

Dennis N. Christiansen:
Er der evt. et program der ligner e-conomic, men som er et man køber engang for alle?

SALDI er nok det eneste - og det kan endda frit hentes, installeres (på en Linux-maskine) og benyttes uden ekstra omkostning, da SALDI er Open Source. Så er det gjort en gang for alle.

SALDI er også en del af it-pakken.dk, som er en samlet it-løsning til virksomhedsstart bestående af minipc/bærbar, al software til virksomhedsdrift samt multimaskine til fax, print, kopi og scan for 7.995,- (uden multimaskine 5.995,-). Så er det købt en gang for alle.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis N. Christiansen:
Er der evt. et program der ligner e-conomic, men som er et man køber engang for alle?

SALDI er nok det eneste - og det kan endda frit hentes, installeres (på en Linux-maskine) og benyttes uden ekstra omkostning, da SALDI er Open Source. Så er det gjort en gang for alle.

SALDI er også en del af it-pakken.dk, som er en samlet it-løsning til virksomhedsstart bestående af minipc/bærbar, al software til virksomhedsdrift samt multimaskine til fax, print, kopi og scan for 7.995,- (uden multimaskine 5.995,-). Så er det købt en gang for alle.

Blev nysgerrig da du sagde det var Open Source og frit kunne hentes Men kan ikke finde et download link på saldi.dk ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)