Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan sas liga klubber lokkes med?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at starte et online manager spil ala drømmeholdet.dk. Mit mål er at få klubberne til at engagere sig. Jeg vil lave 3 forskellige spillemåder. Et spil til unge mellem 10-18,18+ gratis og 18+ som koster noget.

Jeg mener selv at klubberne ville få et godt talerør til de unge.

Det jeg vil have klubberne til er at få nogen af spillerne til at oprette en profil og spille med som meget som de nu har tid.

Kunne også godt tænke mig at de gav nogen præmier som kun ville kunne vindes af de spillere som er tilmeldt deres fangruppe.

Til gengæld ville de få lov at sende 3 sms ud om ugen til alle som hat tilmeldt sig deres klubs fan gruppe og smsservice selvfølgelig gratis.

Er det andet jeg kan lokke med?

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

*

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet markedsføring for nogle SAS ligaklubber. Skriv en mail til dem og hør hvad de vil have . Eller skriv til fanklubberne.

Og i det hele taget, så lad være at skriv for meget om dem på nettet. De er SÅ eksponerede, at de hader at se samarbejdspartnere skrive om dem på nettet. Nu er du ikke partner endnu, men bare et godt råd.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Min egen personlige mening er , at jeg slet ikke tror de gider dit projekt. Der er rigeligt med managerspil, de gider ikke at deres spillere "spilder " tid og fokus på dit projekt og desuden er de som så eksponerede at de ikke har brug for et talerør. De er på forsiderne af aviserne og i TV stort set hver dag.

Hvis du har en markedsføringsidè der beviseligt kan tjene en MASSE penge til dem, ja så lytter de

Men nu har jeg ikke set om dit spil skiller sig ud på¨en måde, der får alle andre spil til at ligne kalaha, så hvis det gør det, så henvend dig. Bare husk at bestyrelserne i klubberne er nogle af DK`s absolut rigeste om mest succesfulde forretningsmænd. De er krævende og gider ikke spilde tid på amatører.

Så forbered dig :-)

Held og lykke

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)