Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import Fra Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Alle

Jeg er en kinser som bor i Danmark, min far som bor i Kina, har arbejder med export i flere år, nu har han selv en andel i fabrikke der producere elkedel/blende(den en) og EF product(den anden), han vil selvfølig gerne udvikle forretning her ud. Men så kommer jeg mit spårgesmål

Hvordan jeg kan bedste gøre noget her? Jeg er helt ny i område,er det en sammearbejde jeg skal sørge eller engrosfirma jeg skal finde?

Har du en god ide eller har du lyst til en sammearbejde så kan jeg kontakts på sejrliu @ msn.com

P.S. Hvis noget er interesere i noget anden i som f.eks. gaveproduct, så er jeg også interesere, min far har et sammearbejde med en singarpore firma med forskellige gave product.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen til Amino,

Jeg har sendt dig en mail.

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan, mailen er modtaget, svar er sendt.

For resten, jeg rejser til Kina om 2 uger, for at har nogen fornemmelse ved produkt, hvis noget har intereser i produkt fra kina, kan vi kontakts inden jeg tager afsted, så jeg har mulighed tage nogen nøjagtige produkt.

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Z.liu

Vi er intereseret i næsten alle former for erotisk legetøj, dog mest til kvinder, er det noget du kan ? så kontakt mig gerne på mail. tools4you2good@yahoo.dk

Mvh. Jan Sørensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)