Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DMOZ tålmodighed er den dyd!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring juletid tilmeldte jeg mit domæne www.feriekroatien.dk og mit tyske domæne www.alleskroatien.com til dmoz, efter jævnligt at have kontrolleret og efterfølgende læst Lars Bachmanns "dialog" med dmoz havde jeg faktisk opgivet at blive optaget, men vupti hvad sker der så, min tyske side var pludselig i DMOZ, 8 måneder efter at jeg havde tilmeldt siden, det er da vist hvad man kalder delay!!

Nu venter jeg så spændt på om mit danske domæne også pludselig dukker op!

Så ordsproget "tålmodig er en dyd", kvalificerer da i hvert fald i dette tilfælde  Big Smile

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din tilmelding! Big Smile

men det kan altså også være for lang tid! Surprise

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det! Det er altid en uventet gevinst, hvis man bliver optaget i DMOZ. Som udgangspunkt skal man bare regne med, at det aldrig sker, så bliver man ikke skuffet.

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det

Jeg har også fornygeligt tilmeldt www.semesterkroatien.se, www.croatia-expert.com og www.vacanzecroazia24.com, inholdet på siderne er stort set er det samme som på den tyske, bare på et andet sprog, så det er i princippet en mini test af forskellen på DMOZ redaktørene i de forskellige lande!

Hvem ved om 12 måneder er alle sideren måske i DMOZ Surprise

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan selvfølgelig være, at det står bedre til med de andre sprogs redaktørkorps på DMOZ. Men noget af en langsigtet test, du har kastet dig ud i. Smile

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvo intet vover, intet vinder Big Smile

Det er sikkert en never ending story, men det er alligvel interessant om de andre sider også bliver optaget!

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det!

Jeg går stadig og venter på, at jeg bliver optaget Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@Rasmus: I hvilken kategori?

/

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var selv på et tidspunkt redaktør på DMOZ, men desværre gik der ligsom ged i den.

For det første blev nogle af de helt store redaktører tager i at tage penge for at inkludere/ekskludere domæner, og det viste sig i den efterfølgende oprydning vist desværre at være meget udbredt.

Kort tid efter gik serverne ned og en masse af det arbejde der var blevet lavet blev slettet. I flere måneder kunne man f.eks. ikke logge ind og godkende links :S

I samme periode valgte mange af dem der bruger data fra DMOZ også at få deres data på andre måder, og jeg kan f.eks. huske at Google ihvertfald truede med at gøre det samme.

 

Er der nogle insidere der ved hvordan situationen er på DMOZ idag? Er det blevet bedre?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer sgu aldrig på dmoz - jeg tilmeldte begge mine hjemmesider for snart et halvt år siden - jeg har dog besøg af deres bot på olsens it engang imellem - men jeg bliver aldrig tilføjet :(

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)