Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv din webshop et spark i røven

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fredag den 6. November er vi cirka 15 webshop ejere der mødes for at networke, give og få.

Vi starter kl. 11 i Nordjylland (Aars) og vil i løbet af dagene få 3 foredrag a 45 min. Fordragene er altid forskellige og skal være med til at give webshopejeren ideer til nye tiltag og forbedringer. Sidst lærte vi om emballage, Google websiteoptimizer og søgeordsanalyse.

Denne gang får vi besøg af en meget erfaren webshop ejer, der har haft masser af succes, vi lærer om det fantastisk værktøj google analytics, også skal vi lærer mere om kommunikation/SEO når sidste foredragsholder er fundet.

BOOST DIN SHOP: Networking blandt andre shopejere, der er i samme branche som dig og de 3 foredrag, er INTET ifht. til det din shop for ud af mødet.
14 dage før mødet vil alle modtage en liste med 3-4 webshops, de skal analysere og give feedback til. Og jeg skal love for at vi har mange erfarne mennesker i gruppen. Alle er vi forskellige, nogle har meget store omsætninger, der får os andre til at savle, mens andre har langtidserfaring med online handel....dertil kommer alle de forskellige evner vi hver især besidder, og som din shop kan udnytte.

Så du kommer altså hjem med en lang liste af muligheder for forbedringer.....du får et stort netværk du helt sikkert kan hente hjælp fra og ikke mindst får du masser af ny viden!

Du skal ikke deltage, hvis du har verden bedste webshop, det perfekte netværk og ved alt Big Smile

Mødet er som sagt den 6 November og vi mødes fra kl. 11 - 20. Prisen dækker omkostningerne som til mad og hvad der ellers er. Sidst vi havde møde i Gørding, blev det til 200 kr. pr. mand. Så billigt er det skam også :)

Er du interesseret, så ring til mig, 60191144, eller send mig en mail på info@sikkerhedseksperten.dk så vil vi meget gerne have DIG med.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

 

Jeg vil gerne hermed sende min tilmelding og sige at jeg glæder mig til at se dig igen.

Vi havde alletiders dag/aften hos dig i Gørding, det bliver lige så spændende næste gang, det er der ingen tvivl om.

 

Hilsen Annette

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god ide i har der, tænkte på at lave noget tilsvarende i Roskilde :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

TomClausen:

Super god ide i har der, tænkte på at lave noget tilsvarende i Roskilde :-)

Den er jeg med på Smile Du kan kontakte mig med en pb hvis du har lyst til at gå videre me den ide. Jeg synes stadig Kenneths arrangement er fantastisk, og jeg skal helt sikkert med, men derfor er der jo ikke noget galt i at lave et mindre arrangement i Roskilde, hvor vi kan mødes regelmæssigt.

Med venligh hilsen

Morten

p.s. jeg synes din genopfyldelige parfumespray på mycoolestgadget er ganske genialt. Det er en tanke jeg har haft i mange mange år. SUPER ide :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der ikke længe til vores næste møde og jeg glæder mig Smile

Prisen er 200,- pr. pers. og det er med frokost, diverse forfriskninger i løbet af dagen og aftensmad.

Kenneth, sig endelig til hvis der er noget jeg skal gøre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunstkompagniet:
Prisen er 200,- pr. pers.

+ der skal lægges penge til gaver til oplægsholderne, men jo flere vi er jo mindre skal vi betale Big Smile

 

Vel mødt og vi ses forhåbentlig

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Annette - Eventyr Haver:
+ der skal lægges penge til gaver til oplægsholderne
Hvis noget på www.shopnord.dk kan bruges, leverer vi gerne til ren netto + moms.
Naturligvis inkl. levering på dagen. Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig langt fra Sjælland til Nordjylland.

Er der nogen der er åben for at koordinere noget transport? Det kan være i bil, men lige så gerne i tog. I toget er der jo lidt bedre mulighed for at sludre :)

Hilsen Morten

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

vi vil også gerne tilmeldes

t@stenderup-krogager.dk

- Hvis der er nogle der kommer lagt fra, så kan jeg evt. finde noget billig overnatning deroppe, idet vi har et sommerhuset i hvalpsund..

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

TomClausen:

Super god ide i har der, tænkte på at lave noget tilsvarende i Roskilde :-)

 

Den er jeg med på Smile Du kan kontakte mig med en pb hvis du har lyst til at gå videre me den ide. Jeg synes stadig Kenneths arrangement er fantastisk, og jeg skal helt sikkert med, men derfor er der jo ikke noget galt i at lave et mindre arrangement i Roskilde, hvor vi kan mødes regelmæssigt.

Med venligh hilsen

Morten

p.s. jeg synes din genopfyldelige parfumespray på mycoolestgadget er ganske genialt. Det er en tanke jeg har haft i mange mange år. SUPER ide :)

 

Hej Morten, undskyld jeg ikke lige fik svaret, men har ikke set dit svar før nu :-)

Det meste af tiden er jeg i UK, men ville ønske jeg var mere i DK og kunne drive en dansk version af min webshop, så kunne det lade sig gøre med møder i Roskilde, lidt øv !!

Syntes også selv travel refill spray er en super cool gadget, de sælger rimelig nemt, da det er et knaldgodt produkt hele vejen igennem!! Mit mål med webshoppen er at holde denne standard på mine varer, cool gadgets hos www.mycoolgadget.co.uk :-)

 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)