Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program/service/plugin til SMS-beskeder via mobilt bredbånd

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:

Kevin:

Her står det lidt bedre beskrevet :-)

https://www.bibob.dk/BiBoBSMS.aspx?Vejledning=1

Jeg tror faktisk godt det kan det du snakker om.

Det lyder faktisk ikke helt ved siden af...

Det er smart! Big Smile Har brugt det og det fungere godt!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

SørenLarsen:

Hej igen,

Hvis vi skal følge teleselskabernes abonnementsvilkår, så er det ikke lovligt, men igen, 500 beskeder pr. måned er jo heller ikke noget alarmerende. Jeg tvivler på, at teleoperatøren vil gøre noget ved sagen, da volumen ikke er højere.

Vi kan sagtens sammensætte en løsning, hvor din webshop sender pr. automatik mobilnumre og beskedtekster (ordrestatus m.m.) til vores SMS gateway, hvorefter vores system sørger for at levere SMS beskeden til afsenderen.

 

500 er nok endda meget højt sat. Det er kun meningen at folk skal have en SMS når deres skilt er færdigdesignet og ligger i deres mailbox. Og det er de færreste der vil skulle benytte sig af det. De fleste designer det selv direkte på hjemmesiden

Men det kunne selvfølgelig også være fikst hvis folk fik en besked når deres pakke er afsendt udover blot en mail

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg ville egentlig også bare gøre dig opmærksom på hvordan teleselskaberne ser på disse sager. Der er jo en grund til, at vi SMS udbydere eksisterer :o)

Det ville være en rigtig fin service, da du vil opnå en mere personlig kontakt til kunden. Derudover kan du lave en feedback/meningsmåling via SMS 7-10 dage efter produktet er leveret til kunden. På den måde involverer du kunden i dit produkt, hvis de har noget ris/ros, tanker eller idéer til dit produkt, ordreprocessen eller til din kundeservice.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

SørenLarsen:

Hej igen,

Jeg ville egentlig også bare gøre dig opmærksom på hvordan teleselskaberne ser på disse sager. Der er jo en grund til, at vi SMS udbydere eksisterer :o)

Det ville være en rigtig fin service, da du vil opnå en mere personlig kontakt til kunden. Derudover kan du lave en feedback/meningsmåling via SMS 7-10 dage efter produktet er leveret til kunden. På den måde involverer du kunden i dit produkt, hvis de har noget ris/ros, tanker eller idéer til dit produkt, ordreprocessen eller til din kundeservice.

Jamen så lad mig få en pris fra dig :-)

Med så få beskeder er jeg bare bange for at det hele løber op i abonnement, men smid en pris til mig. Jeg kunne nemlig ikke finde noget på jeres hjemmeside, men vil jo ikke afvise et produkt jeg ikke kender prisen på Smile

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Du kan med en alm mobil tlf. installere telefonens sofware på din pc og så styre det der fra, du kan eks skrive den samme besked og intaste x antal nummere den skal sendes til.

Har lavet dette system til 2 diskoteker og det virker. 

Enste krav er ar du ikke må bruge det på en Fri sms konto (ifølge tele firmaerne) men +- 4-500 beskeder om måneden sker der jo ik noget ved ;-)

/Brian

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

secret:

Hej Rene

Du kan med en alm mobil tlf. installere telefonens sofware på din pc og så styre det der fra, du kan eks skrive den samme besked og intaste x antal nummere den skal sendes til.

Har lavet dette system til 2 diskoteker og det virker. 

Enste krav er ar du ikke må bruge det på en Fri sms konto (ifølge tele firmaerne) men +- 4-500 beskeder om måneden sker der jo ik noget ved ;-)

/Brian 

Som jeg skrev i tidligere indlæg så har jeg allerede sådan en software, da den følger med modemet. Men jeg vil gerne have mulighed for at kunne smide eksterne data ind istedet for selv at skulle skrive/kopiere tekst/tlf-nummer

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg har hermed sendt et tilbud til dig.

Hvad siger du til det?

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry, fik jeg ikke lige læst...

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Der findes en del programmer der kan det... Jeg kender godt nok ikke lige nogle gratis, men der nowsms f.eks. som er et meget smart program. Så ved jeg der findes en del til unix/linux der er gratis. Og endelig som Kevin nævner er der BiBob, de har faktisk lavet en webservice man kan kalde og sende ens sms ud via det. Der er bare den lille begræsning, at det er max 4 sms'er i minuttet, men det kan man vel godt klare.

 

 

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:
det her projekt vil kun koste mig 20 øre pr. besked, så det kan næppe gøres billigere

På frostsms.dk kan du gøre det for 17 øre pr sms. Derudover kan du også skrive dit firmanavn som afsender så kunderne ved at den kommer fra dig og ikke et eller andet mystisk nummer :)

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)