Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beholde det på et domæne eller?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet i tvivl om jeg skal have de forskellige sprog på et domæne, eller om det skal være på hver sit domæne.

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside for løbere, hvor de kan læse artikler om løbetræning, skader og kost, få sin ejen løbedagbog og debatforum. Meningen er altså at den skal være på 3 forskellige sprog. Nemlig dansk, færøsk og engelsk.

Skal jeg f.eks købe www.eksempel.com , og www.eksempel.dk og www.eksempel.fo og lade de 2 med dk og fo pege på www.eksempel.com/da og /fo

Eller købe www.eksempel.com, www.eksempel.dk og www.eksempel.fo og lade det være på hvert sit domæne? Men her kræves det vel at jeg skal arbejde med seo på alle 3 sider?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil købe domænerne hver især og så bygge siden op på den måde så det er 3 forskellige sider. Du skal tænke over at lige den side du har i tankerne har noget indhold som brugerne laver. Du kommer ikke uden om at skulle arbejde med seo på alle 3 sider, for keywords er jo ikke de samme om den er på dansk, engelsk eller færøsk.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Jeg vil købe domænerne hver især og så bygge siden op på den måde så det er 3 forskellige sider. Du skal tænke over at lige den side du har i tankerne har noget indhold som brugerne laver.

Meningen med siden er også at man skal kunne følge med i hinandens træning. Altså f.eks en person fra Færøerne skal f.eks kunne følge med i træningen hos en løber fra Denmark.

Kommer det til at virke hvis jeg har det som www.eksempel.com, www.eksempel.dk og www.eksempel.fo?

 

Niels:

Du kommer ikke uden om at skulle arbejde med seo på alle 3 sider, for keywords er jo ikke de samme om den er på dansk, engelsk eller færøsk.

Vil det så sige at jeg f.eks skal oprette x3 på linkkataloger osv?

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ramlenaj:

Meningen med siden er også at man skal kunne følge med i hinandens træning. Altså f.eks en person fra Færøerne skal f.eks kunne følge med i træningen hos en løber fra Denmark.

Kommer det til at virke hvis jeg har det som www.eksempel.com, www.eksempel.dk og www.eksempel.fo?

Jeg regner med at siden er samme basiskode. Så er det blot et spørgsmål om programmeringen. Så kan de sagtens pege på samme webhotel blot man håndterer i koden landevalget. Men det ved din programmør alt om ;)

ramlenaj:

Vil det så sige at jeg f.eks skal oprette x3 på linkkataloger osv?

Ja... du skal finde engelske kataloger, danske kataloger og færøreske kataloger (? - hvor mange er der af dem??)

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Ja... du skal finde engelske kataloger, danske kataloger og færøreske kataloger (? - hvor mange er der af dem??)

Der er 0 link kataloger på Færøerne Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)