Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg skifte design

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Pt. er jeg ved at spare sammen til et nyt og forbedret shop system. Indtil pengene er til dette, har jeg overvejet et nyt design. Jeg vil gerne have det lidt mindre "firkantet" og lidt mere moderne, samtidig skal farverne også være lidt mindre skarpe end i dag.

Jeg har fået et udkast tilsendt udfra en meget overfladisk beskrivelse og det i ikke ser på det designet er mit ønske om en vandret menu og et større topbanner der blandt andet indeholder mine produkter i et designer køkken. (køkken, stue, værelse....topbanneret skal være flash og skifte.)

Men egentlig er designet her meget ala det jeg ellers gerne vil overi, og syntes det er meget godt ramt. Så gør jeg så det jeg ikke skulle have gjort......spørger konen om hendes mening.!

"Nej behold den gamle, den er meget mere tydelig i skrift osv."

Min første indskydelse er selvfølgelig....."hvad ved hun om det", men har dagen igennem tænkt om der er noget i det. Derfor smider jeg designet ud til jer, for at i kan hjælpe mig!

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes helt klart at det nye design ser bedre og mere proff ud. Det ville jeg vælge hvis jeg var i dine sko.

Det kræver selvfølgelig lidt tilretning hen af vejen, men jeg syntes at det ville være det bedste valg.

 

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig - det nye!

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo stort set det samme.

Men hvis du kan påvise en merindtægt eller større fleksibilitet - der overstiger omkostningen ved at skifte design, er det en god ide.

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det nye ser for popsmart ud i forhold til det segment du sigter efter.

Jeg mener ikke det gamle er perfekt, men hvid tekst mod hvid gradient på det nye holder slet ikke.

Ting der har med sikkerhed at gøre må i min bog gerne være firkantede.

 

Venlig Hilsen

Allan

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kenneth.

Jeg vil helst ikke "kloge mig" på hverken dit nye eller gamle design. Jeg vil blot råde dig til at tage udgangspunkt i dine kunders (ikke din kones, min eller dine egne) forventninger til kundeoplevelsen.

Samtidig er det vigtigt, at du opstiller 5-6 parametre, som du gerne vil udtrykke for at konvertere flest muligt ordrer og positionere dig rigtigt i markedet. Det kan eksempelvis være "imødekommenhed", "faglighed" og "kvalitet".

Når du har gjort det, så spørg dine kunder, hvordan de synes du performer på dine opstillede parametre, så du kan ændre designet med dine kunders input.

Derudover synes jeg det er en meget udmærket idé med din kampagne-banner, hvor du demonstrerer produkternes indpas i designerkøkkener (som jeg har forstået det). Det tror jeg er en af de største købs bekymringer for især private kunder.

Mvh 

Jens Adamsen

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Så gør jeg så det jeg ikke skulle have gjort......spørger konen om hendes mening.!

"Nej behold den gamle, den er meget mere tydelig i skrift osv."

Min første indskydelse er selvfølgelig....."hvad ved hun om det", men har dagen igennem tænkt om der er noget i det.

Hej Kenneth.

Nu kan jeg ikke lade være med at hyppe min kæphest.

Vi web-shopejere har så travlt med at lave mere eller mindre smarte faciliteter, fordi vi selv og vores kolleger synes det er smart.

Er det ikke sådan, at vi mange gange laver noget for vores egen skyld, og ikke for kundernes skyld?

Hvad er det ved, at have en smart webshop, som kunderne ikke kan finde ud af at bruge?
Ja, jeg spørger bare. - Så mon ikke du skulle lytte til konen, som jo tilsyneladende ikke ved noget om design - eller gør hun?
Hun ved helt sikker noget om at handle (det gør min kone i hvert fald - og hun foretrækker tilmed "simple" webshops, fremfor de smarte, for som hun siger: "Mange af de smarte er jo ikke er til at finde ud af, så der gider jeg ikke at spille min tid - vil de have mine penge, må de lave en shop, som er lige til at gå til).

Personligt lytter jeg meget mere til kundernes udsagn, end til diverse "eksperter".
Det er nok derfor jeg stadig har en standard-webshop fra Scannet, og tilmed har en god omsætning og ikke mindst en god indtægt.

Men ellers synes jeg rigtig godt om dine illustrerede forklaringer ved de enkelte produkter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, syntes den webshop du kommer op med her er helt ok til de produkter du sælger, der er ikke nogle der forventer en super lækker designet webshop for sikkerhedsudstyr!!

Den gamle side er lige i underkanten, men det får du så rettet op på med dette nye design du viser og det gør alt det man forventer det skal af en shop med dine produkter, hold dig til dette design nu og begymd så at måle på websiden hvad det er der konverterer og virker godt!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Og tak for den gode feedback, yderst brugbart.

@ Knud @ Jens, det som der mangler i min beskrivelse, er baggrunden for at jeg skifter design. Jeg arbejdet en højere konverterings rate og har gjort dette i 3 måneder nu, jeg er gået fra 0.95 % i konvertering til nu 2.88 % ..... problemet er at jeg endnu ikke er tilfreds.
Det som jeg konstant løber hoved i mod, er designet og en vis "koldhed" over det. Jeg tror at det ny vil konvertere bedre...men det må tiden jo vise.

Jeg har kikket en del designere over nakken, arbejdet med konvertering og læst en del om det, derfor er mit næste skridt at lave en mere moderne udgave af sikkerhedseksperten der konvertere bedre.
Dette gør jeg ikke for kundernes skyld og bestemt heller ikke for mit eget øjes skyld....jeg gør det for at tjene mere. Så skal der da heller ikke herske nogen tvivl om at det selvfølgelig er min version af et moderne design og min tolkning af hver der får kunderne til at konverete og handle handle, handle.
Jeg tror måske jeg er lidt skadet på det område der hedder "at lytte", det er jeg faktisk ikke så god til. Forstået på den måde, at jeg kunne nok aldrig finde på at spørge mine kunder hvad de syntes og hvad de gerne vil have. Nej for mig bliver det ganske enkelt at udsætte kunderne for forskellige designs og lade tallene tale for hvad jeg vælger.
Jeg er begyndt at kikke rigtig meget efter google website analyzer, men jeg ved det bliver et uendeligt arbejde, da jeg sikkert bliver afhængig :)

Samtidig med at jeg jo er kongen over min egen lille shop, så må jeg også indrømme, at pengene har en betydning for det jeg laver. Ellers ville jeg klart bruge nogle der ved noget om designs og konvertering. Men ak, man må arbejde med det man kan.

@ Allan, "ting der har med sikkerhed at gøre, skal være firkantede", den var fandme go' :)

 Men faktisk tror jeg ikke du er helt forkert på den. Min målgruppe er mænd 30 - 45 år....mænd med familier og hjem, når man er kommet dertil hvor familiens tryghed betyder noget.
Man kan vist godt sige at det er lidt en niche område jeg er kommet ind på, og mine nye ideer og forsøg på højere konvertering, er også i takt med at jeg ønsker at folkeliggøre min webshop. Dette til højgrad for at kunne tjene flere penge.
For pt. virker det til jeg kun tiltrækker en mindre del af dem jeg ønsker, også må man jo reagere!

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl. Det nye er klart flottest! :-)

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)