Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find leverandør i Asien

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have en til at finde et produkt for mig i Asien, så det kræver at du enten bor derovre eller har gode kontakter.

 

Det jeg skal bruge er opladningsstioner til mobiltelefoner med en så stor lcd skærm som muligt. Design skal være pænt. Skriv jeres mail i tråden her, hvis i kan løse opgaven!

 

Har en på opgaven i forvejen, men kunne godt tænke mig og se om andre enten kan finde andre producenter eller få bedre priser :)

Altid en ny ide!

Fra Randers
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Miloz:

Vi Tumei DK- Tumei Shanghai kan muligvis hjælpe dig. Prøv at kontake mig på bms4343@elromai.dk eller bms4242@elrotel.dk og give os flere information.

Med venlig hilsen

Wei-shi shen

Tumei DK

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid en ny ide!

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor vil jeg gerne hjælpe, det du efterlyser lyder som om at du enten finder produktet på Taiwan,  Europa eller USA. Disse er hovedproducwnter af den slags. bare hold i tankerne at du har brug for et færdigt produkt. Begynder du med at skyle betale for forme til plastic og design af det intigrerede kredsløb så bliver det pludseligt meget dyrt.

Hilsen Michael

 

 

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miloz,

Hvilke kvantum efterspørger du?

Mvh.
Kasper Hansen

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Hvis du kan hjælpe med at finde produktet, så må du gerne skrive til mig på mikromil@hotmail.com for nærmere informationer.

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Puha det er svært at sige, kommer an på hvilke steder jeg får aftaler med. Snakker lige nu med Københavns Lufthavn, men de ved ikke helt om de vil være med. Dog skal jeg igang med at lave en "markedsundersøgelse" for at finde ud af om der er en efterspørgelse.

Men tror at jeg i starten skal bruge mellem 10-30 styks, men er slet ikke til at sige :)

Altid en ny ide!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)