Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10.000 kr - Hvilken firma ville du starte hvis det var dig?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er :)

Jeg har 10.000 kr som jeg ønsker at skal blive brugt på et nyt firma til eller en investering.
Jeg er meget indenfor medie brachen, mhs. til hjemesider og drift og sådan, det kunne være en mulighed.

Men jeg er også frisk på nye udfordringer, dette skal i første omgang bliver et fritids baseret firma og så jeg se hvad tiden siger :)

Kom med nogle forslag, er frisk på alt :)

Med venlig hilsen
Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at komme langt med det beløb. Men en mulighed er enten at sælge en service/yde en konsulent bistand, eller lave nogle blogs med godt indhold, og så måske tjene på affiliates/adsense. Dertil ville det være en god ide at bruge de gratis Wordpress sites. www.wordpress.org.

Så kan du købe et par gode domæner, og så ellers gå igang med at skrive indhold.

Det kan du gøre for 1-2000kr så er du igang. Alt efter hvor mange sider du vil lave.

Evt kan du oprette en standard webshop, dandomain og andet har sådanne løsninger. og begynde at sælge varer. Men hvis du først skal til at købe varer er du også meget begrænset med de 10k.

Du skal ligesom have en ide, ydelse eller vare, før du kan komme igang.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

yees har overvejet det med shop, og har faktisk fundet en rigtig god leverandør af slik med mulighed for dropshipping, men problemet er bare min BA ikke er særlig høj så.. så ved ikke helt om det kan lade sig at gøre.. :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

tror helt klart jeg selv ville vælge noget med serviceydelser som start....

og ikke bruge penge på varer

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er bare? Hvilken service?..

Hvad med cashback sider? ny 3d chat? osv? :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com

Jeg har nok noget til dig.

Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså mhs. til hjemmesider, tænkte jeg på at købe færdig udviklet hjemmesider og så opbyg dem derfra og så evt. sælg dem igen :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Johansen:

yees har overvejet det med shop, og har faktisk fundet en rigtig god leverandør af slik med mulighed for dropshipping, men problemet er bare min BA ikke er særlig høj så.. så ved ikke helt om det kan lade sig at gøre.. :)

Vi kan rent faktisk levere en køreklar webshop til dig for 9.995,- så det ligger inden for dit budget. Se evt. mere på http://getashop.dk

Der er andre gode forslag i denne tråd, men alternativt skulle du prøve at få udviklet et informationsprodukt såsom en e-bog. Pt er jeg ved at få skrevet min første e-bog af en Filippiner. At få skrevet bogen koster mig 200$ og jeg har en fastansat filippiner der har lavet al researchen til bogen (han koster mig 250$ om måneden). Da der ca er brugt 14 dages research på bogen, kommer en komplet e-bog til at koste mig ca. 325$.

Efter dette koster det ikke meget at lave en lille hjemmeside og begynde at sælge den. Dette er alt sammen led i min strategi om at få mere passiv indkomst op og stå. Du er også velkommen til at læse mere på min blog: My 4 Hours

 

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)