Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritids-shop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :).

Jeg er en ung knægt på 18år, som går på gymnasium. Jeg har faktisk gået med en drøm i rigtig rigtig lang tid, om at starte noget småt. Her på det sidste, der har jeg bare fået mere og mere lyst til det, og dels fordi jeg ikke får flere vagter ved mit fritids job. Men nok om det.

Jeg har jo både skole og arbejde ved siden af (dog er jeg villig til at droppe arbejdet), og penge der har jeg nok omkring 10k, og kan nok godt få fingere i mere. Så derfor kan det heller ikke blive noget alt for omfattende, men mere tænkt som et fritidsjob(dog er jeg klar på at bruge 3-5timer mandag-torsdag(+ 5-10 de fleste weekender).

Men til mine tanker:

1. Først tænkte jeg på, at importere tøj(tænker mest på undertøj) fra Asien, og derefter sælge det til en god og fair pris. - Men her er jeg næsten sikker på, at jeg kommer på tværs af forskellige love, og dels er der vel også stor risiko at hente fra Asien.

2. Derefter tænkte jeg, at det kunne være sjovt med en drengerøvs butik. Sjove og små fede ting, til billige penge. - Jeg tænker på sådan noget som f.eks: kondomer(ikke bare normale men sjove ting), stinkbomber, og sådan. (Her har jeg dog ingen idé om, hvem jeg skal i kontakt med, for at skaffe ting hjem).

3. Efter jeg havde krydset den tanke, så kom jeg egentlig tilbage til tøj idéen igen. Nu overvejer jeg at tænke lokalt (dog bor jeg i en lille lorte by, og der er ikke mange større byer omkring mig(så er lidt bange for det ikke går). Det har jeg sådan set gjort, og har kommet til, at der faktisk ikke er nogen hiphop butik. Ved at gøre det lokalt, så kunne man jo spare fragten(og derved bliver det billigere).

4. Jeg overvejer også, at købe billigt tøj (fra gud ved hvor), og så spare e-buikken væk, og bare sælge varerne på trendsales, DBA osv.

 

- Det kan jeg kunne tænke svar på, var fra mere erfarene folk om jeg med den tid jeg har planlagt, at sætte af til det, om det kan gå. Derefter om jeg overhovedet har en idé, som kan virke(jeg ved den er svær, at svare på) og ellers bare gode råd, tips og tricks, måske nogle hjemmesider jeg kan kigge på, hvor vare kan bestilles hjem, så jeg kan få en idé om pris-klassen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

KevinBabz:
Jeg har jo både skole og arbejde ved siden af (dog er jeg villig til at droppe arbejdet), og penge der har jeg nok omkring 10k, og kan nok godt få fingere i mere. Så derfor kan det heller ikke blive noget alt for omfattende, men mere tænkt som et fritidsjob(dog er jeg klar på at bruge 3-5timer mandag-torsdag(+ 5-10 de fleste weekender).

Hvis du vil starte en shop kan du ikke på forhånd sige at du kun vil bruge så og så meget tid på det. Det kommer til at tage meget mere tid end du regner med. Og hvis der er kunder i butikken skal der pakkes og ordnes -eller skriver kunderne dårlige anmeldelser om dig og så kommer de ikke igen - og endnuværre de skræmmer nye væk.

Vær indstillet på at det kommer til at tage mere tid og du bliver nød til at ofre dig for at nå til tops med det.

og 10t kr rækker til shoppen og lidt markedsføring - og så skal der jo også være til at købe produkter!!

KevinBabz:
1. Først tænkte jeg på, at importere tøj(tænker mest på undertøj) fra Asien, og derefter sælge det til en god og fair pris. - Men her er jeg næsten sikker på, at jeg kommer på tværs af forskellige love, og dels er der vel også stor risiko at hente fra Asien.

Det kan ikke betale sig at tage noget hjem uden for EU hvis du ikke kan tage store parier hjem. Dine omkostninger ved fragt er alt for høje.

KevinBabz:
2. Derefter tænkte jeg, at det kunne være sjovt med en drengerøvs butik. Sjove og små fede ting, til billige penge. - Jeg tænker på sådan noget som f.eks: kondomer(ikke bare normale men sjove ting), stinkbomber, og sådan. (Her har jeg dog ingen idé om, hvem jeg skal i kontakt med, for at skaffe ting hjem).

Det findes der masser af - gadgets.dk osv. og tænk over hvor mange pakker / ting du skal sælge bare for at have omsat for 1000 kr? Hvis folk gennemsnitlig køber for 50 kr skrammel skal du sende 20 pakker for at det kan give en omsætning på 1000 kr. så skal der ligges fragt oven i + den tid du bruger på pakkerne. man skal virke overveje hvad man kaster sig ud i . Og med det beskedne beløb du vil lægge i - får du ikke mange varer for - og du er nød til at have et udvalg før folk køber.

Og husk hvis du vil sælge tøj er der rigtig mange om buddet på nettet. Det er et af de områder der åbner flest butikker på og også et af dem der lukker flest på.

 

Jeg tror hvis du vil noget med en e-butik skal du måske satse på dropshipping også selvom du satser lokalt. Med dropshipping menes at du sælger varerne fra din leverandør og så skal de sende pakken til din kunde. Og derved har du intet varelager, minimal risiko. Og derfor skal du også acceptere lavere avancer.

Hvis det kunne være noget for dig - kan jeg tilbyde dig dropshipping på det du ser på mit site.

Skriv til mig hvis det kan have din interesse lars@hlmgroup.dk

Og held og lykke med fremtidige projekter - uanset hvad det ender med at blive.. =) Og jeg håber ikke at mit indlæg har skræmt dig helt. Brug det konstruktivt :)

MVH

Lars Mathiesen

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

@ Lars Mathiesen

Holda op.. sikke en billige & grim side du har, lars + siden fungere ikke rigtigt. Billeder vises ikke....osv...

Jeg synes du skal investere lidt ekstra $$$$ for design osv før du begynder at tilbyde dropshipping til andre, ik lars.. ? :)

Brug det konstruktivt :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Larsson:
Holda op.. sikke en billige & grim side du har, lars + siden fungere ikke rigtigt. Billeder vises ikke....osv...

Jeg synes du skal investere lidt ekstra $$ for design osv før du begynder at tilbyde dropshipping til andre, ik lars.. ? :)

Brug det konstruktivt :)

Enten forstår jeg ikke joken, eller også kan jeg ikke se idéen med dette indlæg, andet end at provokere...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kevin.

Hvad med at sælge voks?

Jeg har en del ting, som lyder som noget lige for dig :)

Kontakt mig på mail/MSN: Casperblom@live.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du har rigtig mange ideer og det er jo altid godt, men virker mere til at du gerne vil starte noget op for at starte noget op og ligesom have dit eget.. Det er skam helt fair, men tror på sigt at du vil droppe det da det tager altid meget mere tid end man regner med!

Det jeg synes du skal gøre er at finde noget som du har stor interesse for, finde ud af hvem dine konkurrenter er og så måske finde en ven som vil arbejde sammen med dig, især hvis du vælger en webshop!

 

Men held og lykke med det..

Altid en ny ide!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshipping og website design har jo slet ikke noget med hinanden at gøre. Lige gyldig post at skrive - men dig om det.

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

lars, Hjemmesiden reflektere din foretning...En ikke fungerende hjemmeside fortælle alt om dig og din foretning...

Take it like man  Cool Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)