Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det billigste bogholderi i DK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

3-Step firmaets bogholderi kan klare dit regnskab og tilbyder det billigste regnskabsarbejde i DK hvor vi udfører alt arbejde til detaljer, og bogføringen afstemmes efter bank.

Vi har flere kunder, som faktisk slipper med 300-500 kr. for et kvartal regnskab med momsafstemning.

Vi tilbyder timepris eller fastpris, hvilket aftales ved indgåelse.

Skal du have fokus på væksten i dit forretning så slip for bogholdningen, og lad os gøre dette.

Ligeledes tilbydes gennem samme firma, at leder kan indgå som coach og udvikle handlingsplan og arbejde med økonomisk rådgivning med mere.

Skriv til info@3-step.dk og få et tilbud på dit regnskabsarbejde.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I må jo have undersøgt og analyseret de danske bogholdere ganske grundigt siden I kan konkludere at I er billigst. Samtidig må man jo spørge sig selv om det er et mål i sig selv at være billigst fremfor at fokusere på kvalitet. Det morsomme er at når man går på www.3-step.dk så ligner det mere noget kostvejledning og slankekure.

Det kan lyde negativt men det en eventuel kunde vil fokusere på, eller bør fokusere på, er jo egenskaber som kompetencer, erfaring og stabilitet. Jeg siger ikke at I ikke har de egenskaber men hvorfor ikke fokusere på det i stedet for; Det at købe bistand til bogføring, regnskab og rådgivning kan ikke sammenlignes med at handle i Netto. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare rolig der går skam ikke noget fra dig ved at vi går ud og tilbyder dette. Vi har et overkapacitet ved bogholderiet og dette vil vi gerne udnytte, og ja vi kan sagtens sige vi er de billigste, og erfaringen er skam fuldt ud tilstrækkeligt idet der ved specielle spørgsmål er koblet revisionsfirma indover

 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

3-step:

Bare rolig der går skam ikke noget fra dig ved at vi går ud og tilbyder dette. Vi har et overkapacitet ved bogholderiet og dette vil vi gerne udnytte, og ja vi kan sagtens sige vi er de billigste, og erfaringen er skam fuldt ud tilstrækkeligt idet der ved specielle spørgsmål er koblet revisionsfirma indover

 

Jeg tror - nej jeg ved - at Bent er helt rolig. Det ville du også vide, hvis du havde læst bare et par få af Bents indlæg her på Amino.

Det Bent skriver til dig, skal du tage som et godt og velmenende råd. Det er ikke skrevet af en frygtsom konkurrent. Iøvrigt tror jeg slet ikke, at Bent beskæftiger sig med bogføring/bogholderi.

Jeg er meget enig med Bent i, at du skal bevise/synliggøre hvem du er, og hvilke kompetancer du har for at udføre bogføring for andre. Og det gør du altså ikke med den hjemmeside, som du pt. har.

I modsætning til Bent tror jeg gerne på, at du er den billigste på markedet. Jeg kan nemlig slet ikke se for mig, hvordan du skulle kunne lave et regnskab for blot 300 kr./kvartal. Der kan ganske enkelt ikke være andre, der faldbyder prisen så meget. Så jo - jeg tror på dig. Du må være den billigste i DK Surprise

Held og lykke med at skaffe nye kunder.

 

 

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af det Espresso skriver så kan jeg bekræfte at jeg hverken laver bogføring, regnskaber eller revision. Jeg rådgiver revisionsfirmaer men også advokatfirmaer og andre i  skattespørgsmål m.v. Dvs. de folk I henter  hjælp og ekstern assistance hos.

Det her handler jo ikke om mig men om som jeg skriver at det virker som at I prøver at markedsføre jer på pris fremfor kvalitet og den vej tror jeg ikke på.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)