Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler programmør/nørd-partner

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Jeg har i nogle år efterhånden været små-iværksætter på nettet, og vil nu igang med et projekt hvor jeg mangler en sparringspartner til nørd-delen.

Jeg vil lave en service der tilbyder billig transformering fra psd til html (Specifikt til Dynamicweb og Sitecore, men muligvis også som alm. html). Jeg har en del kundekontakter, men har brug for en partner der kan stå for transformeringen i starten, og hvis ikke selv, så finde nogle billige folk til det i udlandet (Hvilket under alle omstændigheder er long-term planen).

Jeg har emner der skal kontaktes som kunder, og har planer om at bygge en større base op, relativt hurtigt - men jeg har brug for en seriøs partner der kan levere det der skal leveres.

Jeg ser helst du har en akademisk baggrund og ved noget om forretning, samt kan programmere forskellige web-sprog - og er en haj til HTML/XHTML/CSS/XML/JS.

Hvis du brænder for dette, og er en glad og positiv person, kan vi lave et samarbejde, hvor jeg kan levere et væld af kunder og på sigt en større forretning.

Rettelse:

Tjek www.html24.dk for indledende tanker om projekter.
Tjek www.winthermoller.dk for noget om mig.

Kontakt mig snarest.

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende mig lidt uddybende information om projektet på christian@enovo.dk :)

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moelleren,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående hvordan et evt. samarbejde kunne sættes op, det kunne da være, at vi kunne løse nørddelen for digSmile .

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Jeg havde sgu' da dig som forelæser sidste år til Digitale modeller. Sjovt sammentræf Smile

Anyways, jeg arbejder en del med Joomla CMS og bor på Harald Jensens plads. At slice designs om til skabeloner er ikke lige mit speciale, men smid endelig en mail eller ring, hvis du har noget du skal have lavet i Joomla. Kontakt mig her

Og tak for nogle gode forelæsninger!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt mener jeg at Sitecore er et af de absolut bedste cms'er der findes, men omvendt kommer dette også med en prisseddel. På grund af dette vælger Sitecore kunder også typisk lidt større konsulent virksomheder til at udvikle deres websites.

Det handler sjældent om "bare" at choppe en psd fil op. Der skal også udvikles og opbygges et interaktionsdesign og taxonomi. Tit også migrering af indhold (find selv på flere ting og fælg med i morgen).

Derfor må jeg spørge mig selv (og dig Smile)... Er der en forretning for at choppe designs op til en fast pris på platforme såsom Sitecore? (jeg har ikke helt fuldt med DynamicWeb de sidste mange år, så jeg ved ikke hvilken type kunder der vælger denne platform).

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Christian:
Jeg har sendt dig en e-mail.

IndoSoft:
Hvad har i af erfaring med frontend-arbejde. Kan du vise mig nogle cases, referencer?

Rasmus Hoeks:
Det var da en fornøjelse, synes godt jeg kunne genkende navnet :)
Hvad er det du er vant til at lave i Joomla, hvis ikke html-delen?

Rasmus Lindgren:
Jeg vil ikke lave en forretning der leverer websites, netop fordi jeg ikke er interesseret i at have konsulent-arbejde med slutbrugere. Jeg vil arbejde som underleverandør for virskomheder der leverer Sitecore eller Dynamicweb løsninger. Jeg blander mig på ingen måde i hvordan de laver deres website, de sender mig blot psd-filer der skal omsættes til html. Dette er ikke en post omkring min forretningsplan, blot en tilkendegivelse af at jeg mangler en frontend-ekspert. Jeg vil i øvrigt give dig fuldstændig ret i dine iagttagelser.

Til alle.
Jeg mangler en frontend-ekspert med erfaring i HTML/CSS/XML/XSLT/Javascript osv.
Du skal være pragmatisk, proaktiv, positiv og have en god del tid til at arbejde, for jeg har mange opgaver der skal igang når vi får lavet et samarbejde. Herudover skal du være indstillet på at lave rigtig meget frontend-arbejde, i starten (Dvs de første måneder) sammen med mig, senere ledelse af frontend-folk.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

På det område er det Nikolai Lønne fra CSS-Outlet eksperten :o)

Tag fat i ham, jeg tror godt han kunne være interesseret i at lave et samarbejde.

http://www.css-outlet.dk

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moelleren

Det lyder som en opgave vi meget gerne vil hjælpe dig med at løse.

Vi er en dansk software virksomhed, NCS Software, der ligger i Sønderborg og vi levere kunde specifikke software løsninger. Vores medarbejdere er alle akademisk uddannet nørder, så de vil helt sikkert kunne hjælpe dig med at få løst  opgaven og kunne fungere som sparringspartner gennem hele projekt.

Med hensyn til sparring på den forretningsmæssige side af tingene vil vi også kunne hjælpe dig, da vi har medarbejdere der selv har været selvstændige før og de er mere end villige til at dele deres viden med dig og vores andre kunder.

Du samme sparringspartnere tilknyttet gennem hele forløbet, så vi er sikker på du får den bedste mulige service.

Vi har leveret software løsningen i mange programmeringssporg og vil sikkert også kunne dække de sporg du efterspørger. Vi har en også medabejdere der kan hjælpe dig med at få din front-end del på plads og som alle hvordan man bruger HTML/XHTML/CSS/XML/JS.

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på tkc@ncss.dk eller på telefon 20 12 25 65, så kan vi tage en snak med tingene.

Med Venlig Hilsen
Troels K. Christensen
NCS Software

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@Bo: Jeg har sendt dig en mail

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Send på bm-at-web2you.dk, har ikke modtaget noget.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)