Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo-konkurrence - Præmie: 1000,-

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Genero står overfor at starte nyt web projekt i næste måned. 
I denne forbindelse søger vi en web designer/grafiker, der kan udarbejde projektets logo.

For at deltage i konkurrencen skal du sende en mail til mig, hvorefter du vil modtage et opgaveoplæg.

Såfremt et af de indkomne forslag bliver valgt som logo vil den bidragende designer modtage en præmie på 1000 kr.

Findes der en vinder, hvor logoet benyttes, kan dette danne grundlaget for fremtidigt samarbejde på andre projekter

Interesserede kan sende navn og email samt evt. referencer til:  martin.taylor Angel generobiz.com

Deadline for levering af logoforslag er onsdag d. 30. september kl. 12:00

Mvh.

Martin Taylor,
Genero

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Hvis der ikke er nogen som gider deltage, skal du være velkommen til at kigge ind forbi astada.com

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Bliver nok svært at finde ret mange danskere som er villige til at påtage sig den udfordring, når der ikke engang garanteres en vinder af konkurrencen.

Men held og lykke med og prøv evt. udenlandske sites.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Tvivler på du får en dygtig dansk logodesigner til at lave et logo til dig, blot med en chance for at vinde 1000kr. Et logodesign hos de lidt dygtigere bureauer koster somregel langt over 1000kr. Men som andre også skriver, så prøv astada.com - der tror jeg du får mere for pengene.

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt denne side med stor begejstring. http://www.hatchwise.com/

Lidt ligesom astada, men mere international. Det endte med jeg fandt en fra østen som var en pisse god grafiker, som jeg stadig bruger.

Så lav en konkurrence med $200 som præmie, så får du masser af forslag og inspiration.

Men som de andre siger, så er du nød til at garantere en vinder, hvis du skal have mange forslag.

 

Dbh Per

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

da dette jo er en konkurrence med forudsætningen at logoet skal være anvendt for at præmien udbetales deltager de interesserede på de vilkår konkurrencen opstiller. Er man ikke tilfreds med dem, så kan man jo lade være med at deltage.

Nu virker det dog til at folk trods alt er interesserede og jeg regner derfor med at kunne udsende en del oplæg de kommende dage.
Skulle uheldet være ude og at ingen af de indkomne krav lever op til Genero's kriterier vil jeg sige jer tak for de gode forslag der er kommet, jeg håber dog at kunne belønne en af de deltagende grafikere på næste onsdag.
I skal nu alligevel have tak for de gode råd.

Mvh
Martin Taylor,
Genero

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes da det er fint, at han udbyder konkurrencen til eventuelle dygtige studerende med ekstra fritid eller lign. Hvor er jeres drive og konkurrence sind folkens? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er så typisk dansk, at man laver et indlæg, blot for at fortælle at det nok bliver svært og at ingen gider etc....

Det er et tilbud fra trådstarter...........man kan vælge at deltage eller at lade være - Længere er den egentlig ikke Big Smile

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Det er så typisk dansk, at man laver et indlæg, blot for at fortælle at det nok bliver svært og at ingen gider etc....

Det er et tilbud fra trådstarter...........man kan vælge at deltage eller at lade være - Længere er den egentlig ikke Big Smile

Jack

Ja jeg oprettede personligt mit indlæg for at fortælle ham om et alternativt hvis han ikke fik noget. Jeg ser det mere som et flinkt hint.  Jeg kan sagtens leve uden de 100 kr. som jeg ville tjene på en design konkurrence. Men det kunne jo være at trådstarter slet ikke vidste der fandes den slags sider netop lavet til det han efterspørger, og så ville det jo være trist hvis han sad om et uge og ikke havde modtaget et eneste forslag og ikke vidste hvad han skulle gøre :-)

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du garantere at en Amino bruger vinder konkurrencen så deltager jeg Smile

Se lidt referencer her

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)