Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS system skal vores virksomhed vælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

skal til at designe en hjemmeside for en mellemstor virksomhed, de vil meget gerne have et nyt CMS system alle i huset uden erfaring med design el. programmering kan tilslutte sig.

Der skal ikke være nogen begrænsninger, dvs. hvilket som helst design skal kunne implementeres, vigtigt!
Et andet krav er personen/virksomheden der skal implementerer designet, må ikke være alt for dyr.

Virksomheden har på nuværende tidspunkt Tangora, hvilket er ret dyrt og svært for nogle.

Prisniveau: fra gratis til max. 250.-, 300,- om mdr.

 

Mvh. Nicklas

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla vil kunne løse denne opgave for dig. At få lavet et design om til en joomla skabelon er somregel ikke så dyrt. Derudover er de over 4000 extensions der er lavet til joomla med til at sikre dig, at der stortset ingen begrænsninger er for hjemmesiden.

Endvidere er det en stor fordel, at joomla er så kendt et CMS, hvorfor det fremover vil være nemt at finde og udskifte programmører og designere. Slutteligt er det jo også en fordel, at systemet koster gratis :)

Derudover kunne du overveje typo3 - min opfattelse er dog, at typo3 er sværere at gå til for nybegyndere. Wordpress er også en mulighed, hvis vi skal blive ovre i de gratis CMS'er.

Jeg ville vælge Joomla - men jeg er også langt fra objektiv ;P

_________

Skulle du have lyst til at kigge lidt nærmere på joomla kontrolpanel, så send mig en privatbesked, så kan du få lov til at snuse lidt rundt i administrationspanelet på min testserver.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Kan kun give Rasmus retSmile

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil klare anbefale Joomla(open source). Jeg ved at redweb.dk har gode kompetencer indenfor Joomla så dem kunne du prøve at kontakte. 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Det er altid fint, med folk der mener at en bil er bedre end en anden, min perosnlige erfaring er at hvad det drejer sig om er at den der sætter systemet op forstår opgaven og kan programmer.

Du kan bruge TYPO3, Joomla, Plone eller et andet system, hvad jeg mener er smartest er at du sender opgaven ud, finder en der har baggrunden i orden.

Joomla er måske det der for programmøren og brugeren er nemmest, der er også stort udbud af folk der gerne vil løse opgaven. Dog træd varsomt! Systemerne kan nok klare det du har brug for, hvis programmøren kan sit kram.

Hilsen

Michael

michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com

www.js-software.net

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)