Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har indtil nu brugt paypal, som betalingsmiddel på min shop, desværre nåede vi et limit, som gjorde at jeg skulle fremsende fotoid udover kopi af regning så de kunne se jeg var den rigtige.

Men men nu har jeg ligget og sloges med paypal lige siden, de kan åbenbart ikke se min kopi af kørerkort når jeg mailer, sender scannet billede i både farve og som gråtonet istedet...dette har jeg nu kæmpet med i over 3 uger og er nu ved at give op....er der andre som har haft samme problemer eller løst det???? så vil jeg blive rigtig glad for noget respons??

Jeg har måtte kontakte mine kunder fordi jeg så har refunderet deres indbetalinger istedet, da jeg lige pludselig havde en masse penge indefrosset....istedet bankoverfører mine kunder så...

Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp her

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før det der.

Har selv beskæftiget mig meget med Paypal, men det kan da ikke passe at de ikke kan se dit kørekort ordentligt, hvis du kan?

Mit forslag til dig er, at du ikke giver op.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt det som scannet farve 2 gange, 1 gang som sort hvid, 6 faxer...ja jeg ved ikke hvad jeg mere skal finde på. Hver gang jeg har ringet nu 3 gange, så har jeg de 2 af gangene fået svaret at det er ok, og det så et spørgsmål om formalitet, hvorefter jeg dagen efter for svaret igen, de ikke kan se det....

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trolden

Hvilken format sender du det i ??

Kunne godt tro Paypal havde limit på indgående mails, hvis du sender det som du skannede, kan det være det er for stort et Image. Som regel ligger det som *Bmp format, se om du kan lave det om til *.Jpg og ikke stører end 500 kb.

Mvh
Juul

Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg prøver at lave formatet om  havde lavet det til jpg sidste gang, men ikke ændret formatet

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare sende det som post ?

mvh

Jesper

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er billederne meget tydelige? Det kræver Paypal, ellers accepteres et billed ik...

Evt kan du printe dem ud og sende dem pr post. Det tager et par dage ekstra i forsendelsestid, men så skulle sagen os være løst...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Valby
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft samme oplevelse - Bare i forbindelse med mit job, hvor jeg flere gange har sendt en mail til vores IT afdeling, med vedhæftede filer. Alle gangene kommer filen "med" eller rettere du kan se den er der... Den kan bare ikke åbnes. Har prøvet med både PDF & div billedeformater uden held.

Det bliver så underliggere - For sender jeg den samme mail til en anden i firmaet... Så kommer den sgu frem og kan ses/læses.

Jeg har haft flere samtaler med IT om det... Det eneste vi kan komme frem til er at det kan være noget i indstillingerne på den enkelte computer evt også viruspgr der gør at der ved  modtagelsen af vedhæftede filer - går noget galt.

 

Men spørg dig selv - Nu har du brugt over tre uger og sikkert en del timer på det. Vil det ikke være hurtigere nu bare at få sendt det med snail mail og få det overstået? Så er du da 100% siker på at du har gjort hvad du kan.

 

Mvh Jesper

www.hoejborg.com

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om mit svar kan bruges :)

Men en løsning kunne vel også være, hvis de ikke kan modtage mails med vehæftede filer eller med større indhold, så kunne du vel lægge billedet op, på en privat side/hjemmeside, hvor kun de kan se det ved at klikke på rette url du så sender dem, derefter kan du jo fjerne det igen, når de har set det.

 

Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

så lykkedes det, tak aminoer...

Forskellen var at jeg gjorde det mindre altså til 500 kb...

så nu kører vi igen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)