Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forventer du af et webbureau?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er - Jeg har brug for jeres hjælp !

 

Min fritids virksomhed beskæftiger sig med alt fra webdesign og grafik til tekst, linkbuilding og andre skriveopgaver. Jeg har nogle gange svært ved at overbevise kunder om at jeg er den rigtige til en given opgave, så jeg vil høre om I - mine potentielle kunder, vil bruge et minut på at grifle nogle vigtige kvaliteter ned, så jeg kan se hvor jeg virkelig skal satse.

 

Det kan være ting som pris, fleksibilitet, no cure no pay mv.

 

Jeg håber I kan hjælpe mig !

 

Med venlig hilsen


Simon Tørring

- mail@simontoerring.dk

- 6047 2552

- www.simontoerring.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg var inde og tage et grundigt kig på din hjemmeside og har lidt kommentarer.

Først og fremmest, godt gået, klø bare på. Men pas på med at love alverden. Jeg bliver mistænktsom, når en på 15 påstår at kunne klare praktisk taget alt inden for webdesign, grafik og SEO. Det virker simpelthen så utroværdigt. Accepter at du altså endnu ikke har den store erfaring eller uddannelse, og tilbyd så din hjælp.

Find en niche, tilbyd din hjælp og vær dig selv, en dygtig (går jeg da ud fra Wink ) studerende, der har noget at tilbyde. Og her tror jeg du skal skære ned på tilbuddene, koncentrer dig om færre emner - og drop at have underleverandører. Hold dig til opgaver du selv kan løse.

Du kan også skifte fokus og så henvende dig til dem, der allerede har kunderne - f.eks. webdesignere, som mangler hjælp til CMS. Personligt kunne jeg forestille mig at en "teknisk hjælper" kunne være en god profil...sådan en HTML-CMS-også træls tekstoverførsel-studenter agtig profil.

Pøj pøj med det - og husk at du ikke behøver nå alt i dag - du har masser af "imorgner", hvor du kan udbygge din forretning.

 

Mvh

Bolette

 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - du dækker simpelthen over for mange ting.. du kommunikerer næsten en hel palette af produkter, som om du var et full service webbureau.. og det er ikke super troværdigt.

Så saml kræfterne om færre produkter, og giv den gas! 

Blot et spørgsmål: Hvorfor skriver du din alder på websiden..? Vend det i hvertfald til en styrke, så det ikke kan bruges som en indvending imod dig :-)

God fornøjelse med projektet :-)

Mange hilsner,

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene :)

 

Måske har I ret - det tror jeg faktisk, I har. Angående det med min alder osv. har jeg bare haft en del problemer med enten ikke at blive taget alvorligt eller aldrig at få betaling, så snart folk finder ud af at jeg i deres øjne, er for ung til at tjene en god hyre. Derfor prøver jeg med den gennemsigtige løsning at sortere det segment væk, og holde mig til de reelle kunder. 

 

Kom endelig med mange flere kommentarer, det betyder virkeligt meget :)

 

MvH

 

Simon Tørring

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
aldrig at få betaling,

Du skal huske at tage en en depositum før du begynder på en opgave, det er helt normalt og hvis folk fortæller dig anderledes så tag din hat og gå.

Huske på du er ikke afhængig af at få opgaver (i modsætninger til virksomheder). Du bor sikkeret hjemme og har ikke de store udgifter og kan derfor nemmere sige tak, men nej tak til en opgave.

Det er helt normalt og i orden at virksomheder siger nej tak til opgaver en gang i mellem.

Fuld tryk på....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lyder sikkert som et surt r*vhul, men jeg er en af den slags personer der ikke pakker tingene ind.

Mit råd til dig vil være at start med at bygge dine egne hjemmesider, inden du vil ha penge for at gøre det for andre. Det hænger ikke sammen når du bla. tilbyder Tekstforfatning, og der så er så mange gramattiske fejl på din side.

Alt sammen har med overvejende sandsynlighed noget med din alder at gøre. Derfor mener jeg det er bedst for dig du starter med at drive dine egne sites, for at få en større forståelse for hvad der er folk vil ha, hvad der for folk til at vende tilbage til en side, hvordan man generere trafik, hvordan man får folk til at klikke på de skide bannere og hvordan man får dem til at trække deres kreditkort op af lommen og købe noget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)