Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Materielle anlægsaktiver spøger stadig

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen...jeg har aldeles ikke nogen  "advokatlyst".....og jeg er ikke så nem at provokere mere...vi har jo haft

vore slagsmål!

Men dette..der her er foregået...rammer nederen...og er injurerende i den grad............!

Hvordan kan manden have fået disse PMèr, når hans PM ikke virker? Jeg har prøvet, idet jeg via

en PM ville have opfordret ham til, at få disse "usande påstande" slettet.

Det er en sag for en advokat.....der kun behøver at henvise til de og de paragraffer i lovgivningen.

Jeg er ikke gået efter manden...men efter indholdet i hans svar...som var direkte fejlagtige.

Og det ændrer jeg ikke på fremover...når jeg kan korrigere fejlagtige svar, så gør jeg det. uanset hvem det er.

Jeg vil endnu engang opfordre vedkommende til at få slettet indlægget

Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Jørgen...jeg har aldeles ikke nogen  "advokatlyst".....og jeg er ikke så nem at provokere mere...vi har jo haft

vore slagsmål!

Men dette..der her er foregået...rammer nederen...og er injurerende i den grad............!

Hvordan kan manden have fået disse PMèr, når hans PM ikke virker? Jeg har prøvet, idet jeg via

en PM ville have opfordret ham til, at få disse "usande påstande" slettet.

Det er en sag for en advokat.....der kun behøver at henvise til de og de paragraffer i lovgivningen.

Jeg er ikke gået efter manden...men efter indholdet i hans svar...som var direkte fejlagtige.

Og det ændrer jeg ikke på fremover...når jeg kan korrigere fejlagtige svar, så gør jeg det.

Jeg vil endnu engang opfordre vedkommende til at få slettet indlægget

Peter

Gider faktisk ikke bruge mere tid på dig.

De citater som jeg havde lagt ud kan dokumenteres fra Amino-bruger, som har sendt disse til mig i en PM (jeg har dog ingen interesse i at hænge andre Amino brugere ud). Så jo min PM virker aldeles udemærket - så det passer vist ikke at du har prøvet....

Du angriber mig selv for at komme med påstande. Citaterne viste dog blot at der ikke var tale om en påstand.

Jeg har dog slettet citaterne idet jeg ikke gider have bøvl med den ene eller anden.

Må du have en fortsat god weekend.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Din PM virker ikke i skrivende stund! Så nej har prøvet flere gange!

Jeg er ikke tilfreds med,,,dine bemærkninger til sletningen.

Få det slettet helt........!

Det er stadig "injurerende"..................og jeg vil da meget gerne tage konfrontationen med "disse Amino-brugere"

(hvis de eksisterer)...for disse cases, du citerer...er mig ubekendt!

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Hans PM virker fint her - og det gjorde den også samme tid som du først gjorde opmærksom på at den ikke virkede, beklager ! Jeg var inde og lure både da og nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig virker den ikke Jørgen.........men er også et fedt nu.......der er ikke mere og snakke om!

Sagen må jo køre videre, såfremt de sidste "usande"kommentarer ikke bliver slettet!

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes da det er rart, at alle er blevet enig om at nyde resten af weekenden uden at lægge sag an imod i hinanden. Det der er svært ved rådgivning og livet  i al almindelighed er kommunikation og kemi. Men hvorfor ikke bruge alle aminoers stærke sider til at skabe merværdi for det vi nu brænder for.

Syntes at vi aminoer forsat skal bevare et stærkt teamwork med know-how forenet med en positiv mental indstilling på den måde skaber vi den højste værdi for hinanden.

Lidt tilgivelse for hinandens svagheder, vil ikke ikke være så ringe i den sammenhængIdea 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha RevisorOlsen - jeg glæder mig til en dag at møde dig for at se om du er ligeså dyb i den virkelige verden som ved nærmere eftertænksomhed foran skærmen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja...Olsen...er da også ret tolerant normalt!

Men når en ny Amino "kommer ind fra gaden" og slynger om sig med påstande(udokumenterede) så ser jeg rødt.

Og stadig, når en Amino fejlinformerer mht. svar, vil jeg "anytime" tillade mig at rette forkerte svar, på ting jeg ved

noget om, uanset hvem det er.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Haha RevisorOlsen - jeg glæder mig til en dag at møde dig for at se om du er ligeså dyb i den virkelige verden som ved nærmere eftertænksomhed foran skærmen :)

Har faktisk en plan om at kigge forbi dig marts 2010. Ville blot aftale nærmere.

Plejer at planlægge det nye år i det gamle Smile

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det noterer jeg da lige i kalenderen - så skal jeg nok give en god kop kaffe - eller også har jeg fået en masse spændende te hjem fra peru hvis det var noget :-)

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)