Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få dagpenge når jeg har et CVR nr.?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Hej

Der er jo flere andre muligheder for at få offentlig støtte til at opstarte en ny virksomhed, hvorfor så fravælge en mulighed som man sandsynligvis opfylder kravene til som medlem af A-kasse?

Jeg ved ikke hvad intentionen har været, jeg konstaterer bare at muligheden eksisterer.

Jeg ville heller ikke betale min revisor for at ringe rundt til de politikere der har vedtaget skattelovgivningen, for lige at tjekke op på om mit skattefradrag nu ogå er i overensstemmelse med hvad de havde tænkt sig.

/Michael

For at udnytte ordningen som du skriver skal du jo snyde! Ellers får du jo ingen betaling! Indifferent Da du skal afregne time for time.. vil du ikke få noget ud af det. Altså hvis du bruger mere end 30 timer om ugen på at starte din virksomhed. Men mener vel at man bare skal angive 0 timer eller hvordan?

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remy

Det er muligt efter reglerne at modregne time for time. Hvis jeg bruger en time på at afgive en ordre på en trykkemaskine og så skal vente tre uger på levering og opsætning inden jeg kan trykke, - (f.eks.) hvorfor så være uden indtægt i den periode når det nu kan være anderledes.

Jeg synes ikke man skal afholde sig fra at benytte en ordning, blot fordi det kunne tænkes at andre snyder med ordningen.

/Michael

  

 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)