Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af egen firma

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er prisen for pr KVD meter ? 

Er nogen ved, hvor meget ISS, ALLIANCE CC, elite tager prise for pr KVD meter?
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

tænk som kunden.

Gå ind på www.byggetilbud.dk og opret en opgave og se hvad de giver dig af tilbud :-) så kan du regne en ca pris ud.

Find ud af hvor lang tid du bruger på at feje/støvsuge en KVM og evt incl vask af gulv. så kan du jo se hvor mange KVM du burde kunne nå på en time og så divider det med den timepris du regner med at ville have

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

de regner ikke i m2 pris, men i timerantal. det er forskelligt for gang til gang.  det kræver meget erfaring, at lave de prisen, ikke så nemt. Lad vær med at tænkt på hvad andre gør, spørgsmålet, hvad kan du gøre det for?.

der bliver tidligere nævnt, at du kan tage 325 i timen plus moms, det kan du IKKE langt fra endda., Du kan ikke regne med at få mere en Maks 225 kr.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

225 + moms er det ik voldsomt lidt ?

så er der jo kun 110,- tilbage efter skat.. Der er jo også brænstof til og fra stederne samt tid man ikke får penge for mellem kunderne..

Synes godt nok 225 lyder af meget lidt

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet i bygge branchen og havde slutrengøring, ved ikke om man kan overføre det direkte til det som der bliver spurgt om.

Men det afhænger meget af geografi, KBH er dyrest(sjovt nok) og billigere bliver det på vej over Fyn og op til nordjylland, men den byggeplads jeg havde sidst var på Fyn og jeg mener time prisen lå omkring de 200-250 kr. eks. moms.

Håber du kan bruge det

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)