Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Systue, Textile Fabrik, Production af t-shirts andet tøj Street-wear

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian

I Tjekkiet findes der store tøj & sko lager, produkterne er lavet i Veitnam

Der kan man købe vare uden mærke i så det er muligt at sy sit eget mærke i eller få det gjort på en sy stue i Tjekkiet inden det sendes hjem til Danmark

Dog skal man købe karton vis med forskellige størelser i

Man vælger sine vare ud betaler og tager varne med sig så man er sikker på at det er de rigtige vare som man har købt

Det er Veitnameser man handler med så man skal diskuter prisen og den faktura som man få skal man tjekke for at være sikker på at det er et gyldigt firma reg. nr. som står på fakturaen, for ellers kan man ikke få momsen tilbage

Skriv til mig på mail hvis det er noget som du vil prøve en gang

potrading@gmail.com

Mvh.  ole Søndergaard

 

Fra Greve
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian,

Vi har vores salgskontor her i Greve - Danmark og har produktion hus i Pakistan, så hvad gør du ønsker at producere, så fortæl os. Dets mere bedre, hvis du kontakter mig via e-mail: ask@goodmangroup.dk, så vi kan finde en måde at fremstille dit eget design eller varemærke. Mængde er ikke et problem. Små eller store, vi acceptere alle ordrer.
For yderligere diskussion, hvis du skriv til mig eller ringe til mig.
Venlig hilsen
Goodman Group
Greve
ask@goodmangroup.dk

Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

GRIMME POLAKKER!!

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian,

 

skal du "kun" have 100 stk, vil jeg anbefale dig at få det lavet i DK - det er for omkostningstungt at få det hjem fra Polen eller Kina, hvis du ikke følger op med en større ordre. (du skal betale print screens hvis der er tale om print + salgsprøveomkostninger + fragt + den tid du bruger på tilrettelser og kommunikation med fabrikken) Skal du senere have produceret højere kvantiterer vil det være attraktivt at få det produceret "udenbys" - men jeg forstår ikke hvorfor du forestrækker Polen fremfor Kina? Ja der er told (ca. 12%) men lønningerne er (stadigt) billigere end i Polen? anyway, jeg vil foreslå at du producerer de 100 stk i DK og fokuserer på at oprette distributionsnetværk i DK - og senere flytter roduktionen til udlandet. det vil jeg mene er den bedste og billigste løsning for dig lige pt.

har du yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig på hla@plus7.dk eller besøge www.plus7.dk

Mange hilsner - og held og lykke!

Heidi

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mandenmr.

-Har du evt. en mail som jeg må kontakte dig på?

Venlig Hilsen, Kamilla. 

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle mene at "producere" i DK er ganske ganske dyrt - dette er forsøgt fra kunder som jeg har haft og den pris som jeg har hørt de skal betale for deres varer. - og specielt hvis man skal have tryk også, label mv. og der ikke skal stå "FRUIT OF THE LOOM" i nakken..
Stk prisen på den vare man skal videresælge til butik bliver derfor alt alt for høj - specielt hvis det kan gøres ( som sammenligning) for 1/3 leveret fra et andet land som ikke læger alle mulige "opstartsomkostninger oven i hver gang.  
100 stk er ret lidt. måske skulle du sætte dig ned Bastian og tænke over hvor mange butikker du har et ønske at sælge til. og hvor meget du mons tro regner med at 1 butik køber pr. gang.
i "gamle dage"  ( før 2006)   købte butikkerne minimum  2 small, 4 medium, 2 large og ind imellem 2 XL  sådan ca. 8-10 stk pr. style  
idag plukker mange butikker efter deres behov - og undgår derved at ligge inde med lager.
Så du skal gøre op med dig selv hvor meget og til hvem du vil sælge til inden du tager skridtet fuldt ud. :) 

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger mit tøjmærke. Det er også indenfor streetwear. Kontakt mig, hvis du vil høre mere :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg står og skal bruge en virksomhed i udlandet, som kan sy nogle forskellige børneartikler (sengerande, barnevognspuder osv.) til en god pris.

Er det noget du stadig kan hjælpe med at formidle kontakt til?

Med venlig hilsen

Dani

adu130978@hotmail.com

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)