Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TheDresser.dk - Danmarks nye modeunivers

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg "upper" lige den her. Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber Amino folket vil være behjælpelig med at svare på. Vi har nu været igang i halvanden måneds tid og evaluerer naturligvis på de forskellige ting og hvad vi kan gøre bedre, men har også lige brug for en tredje parts syn vedrørende statistikker, konverteringsrate,  Shoppen som helhed mv.

Vi har på denne halvanden måned haft 4890 besøgende, 17.128 sidevisninger og en afvisningsprocent på 49.60%. Hvordan ser disse tal ud? Vores konverteringsrate er vi ikke særlig glade for, den er på sølle 0,30%, hvilket vi synes er noget foruroligende kontra vores besøgende.

I denne forbindelse ønsker vi naturligvis hjælp til hvad vi kan optimere, især i forbindelse med shoppen - Nogle forslag?

Vi (jeg) er rimelig meget i tvivl om det er for tidligt at begynde at evaluere alt for meget? Hvor lang tid det skal have inden hjulene for alvor begynder at køre rundt o.s.v.?

På Forhånd Tak.

Mvh. Anders - www.TheDresser.dk

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor modtager i den største trafik - forsiden?

hvis så, kunne det indikere at det ikke er den bedste politik for jer at vise nogle af jeres produkter på forsiden, men måske skulle i bruge noget krudt på at vise nogle kampagner, eller evt kategorier til jeres produkter. 

En afvisning på 46% er nok en smule høj, og 0,30% konvertering er i hvert fald meget lav, men det tager også noget tid at lave "trustbuilding" når man er ny... etablerede shops kører nogle gange på frigear fordi de har en god portion på deres nyhedsbreve osv... Nystartede mærker de hårde realiteter fra day-one...

-Karsten

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:

Hvor modtager i den største trafik - forsiden?

hvis så, kunne det indikere at det ikke er den bedste politik for jer at vise nogle af jeres produkter på forsiden, men måske skulle i bruge noget krudt på at vise nogle kampagner, eller evt kategorier til jeres produkter. 

En afvisning på 46% er nok en smule høj, og 0,30% konvertering er i hvert fald meget lav, men det tager også noget tid at lave "trustbuilding" når man er ny... etablerede shops kører nogle gange på frigear fordi de har en god portion på deres nyhedsbreve osv... Nystartede mærker de hårde realiteter fra day-one...

-Karsten

Hvis du mener med at modtage  den største trafik er med fleste antal sidevisninger, så jo. Derefter kommer "Sortiment" (I toplinjen/bjælken).

I starten var der en del der hoppede fra i betalingsprocessen, men det oplever ikke rigtig noget af længere efter vi gennemførte nogle ændringer, nu er der bare ikke rigtig nogle der "bider på".

Det kunne være en idé at eksperimentere med nogle kampagner eller lignende på forsiden. Er der andet vi kan gøre?

Mvh. Anders

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders. 

Måske ville i være interesseret i et samarbejde. Vi kan godt lave en performance aftale hvor jeg ikke bliver aflønnet med mindre der sker noget ved jeres side, men jeg synes jeg har givet det konstruktive kritik jeg kan give uden at have reel adgang til jeres analytics.

Uden den er det jo som at skyde med bue og pil med bind for øjnene. Det virker på den trafik du antyder at der er godt gang i jeres kampagner, og derfor kan det være endnu mere kritisk at jeres shop ikke performer. 

Du er velkommen til at kontakte mig på karsten {smil-din-snabel-a} tracemedia.eu

-Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler farver liv på siden , der er intet tekst  på forsiden det hjælper på søgeord optimering ,at der er tekst

kontaktside og om jer synes jeg der mangler på siden

Banner øverste kunne være et flot modebilledet af unge mennesker i jeres tøj

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Der mangler farver liv på siden , der er intet tekst  på forsiden det hjælper på søgeord optimering ,at der er tekst

kontaktside og om jer synes jeg der mangler på siden

Banner øverste kunne være et flot modebilledet af unge mennesker i jeres tøj

Hej Mikael,

Tak for responsen.

Forsiden er vi bekendt med skal optimeres, der arbejder vi også med nogle tiltag som gerne skulle komme indenfor den nærmeste fremtid, heriblandt Slide/diasshow funktion som gerne skulle skabe lidt mere liv. Her kunne det være fornuftigt med nogle modelbilleder, god idé :-)

Kontaktsiden i form af e-mail er under "Kontakt Os" i topbjælken, alt vedrørende "Om Os" er under "Kunde Service" - Her vil der også komme en omfattende FAQ snart :-)

Endnu engang, tak for feedbacken.

-Anders

 

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der noget der kan hjælpe mig med og fortælle hvordan siden virker rent SEO venligt/mæssigt?

/Anders

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Syntes det er en fin side du har, måske lidt for "fin" i forhold til din målgruppe, trænger måske til, som andre også nævner at blive peppet lidt op..... Og har du overvejet at bruge levende modeller til dine produkt-shots? Kunne være det ville gøre siden lidt mere "levende"....

ellers held og lykke Wink

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolas Alstrup:

Hey,

Syntes det er en fin side du har, måske lidt for "fin" i forhold til din målgruppe, trænger måske til, som andre også nævner at blive peppet lidt op..... Og har du overvejet at bruge levende modeller til dine produkt-shots? Kunne være det ville gøre siden lidt mere "levende"....

ellers held og lykke Wink

Hej,

Tak for feedbacken.

Forsiden arbejder vi også pt. på, at få gjort mere levende, så det forhåbentlig kan holde folk på siden når de kommer ind. Når du siger peppet op, kan du præcisere det lidt mere? Ville være en stor hjælp :-)

Angående levende modeller, så var det noget vi overvejede i starten, men gik dog væk fra dette af forskellige årsager, men dog et punkt der er værd at overveje i fremtiden.

/Anders

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ASkaarup:

Er der noget der kan hjælpe mig med og fortælle hvordan siden virker rent SEO venligt/mæssigt?

/Anders

Sikkert ikke særlig godt (i hvert fald ikke ift andre webshops med tøj som der er mange af).

Jeg kan ikke se nogen <h1> tags, jeres side titler er ikke umiddelbart særligt gode og jeres url'er (ja undskyld) stinker.

Dette er nok de tre første ting de fleste ville tage fat på mht "onsite" optimering, og siden dumper på alle tre.

Disclaimer: Jeg er ikke professionel SEO mand

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)