Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importering af varer fra kina.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rynke10,

Kan kun nikke genkendende til din fortælling. Smile
Den lejlighed jeg boede i, inden jeg flyttede til det hus jeg bor i nu, blev overtaget i "nyrenoveret" stand. Tapetet hang løst, der var råd i det nylagte trægulv, dørerne var sprøjtemalede mens de hang på hængslerne, med dertilhørende maling på vægene, da disse ikke var blevet dækket af. Samtlige afløb var stoppede da de under renoveringsarbejdet havde hældt ikke størknet cement deri uden at skylle ordentligt ud. Skabene i køkkenet faldt ned i ny og næ etc etc.

Der er ikke helt samme forståelse for kvalitet i Kina som i nordeuropa. Devicen er: Bare det virker! Smile

Hvor I Kina bor du?

Mvh.
Kasper Hansen

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Suzhou,  lige vest for Shanghai.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vare prøver fortæller ingenting, jeg har hørt om et firma som bestilte 200 stk.  Nokia mobiltelefoner, først forlangte de 5 vareprøver
som selfvølgeligt var ægte, men når de så fik hele ordren så var alle 200 stk. falske.

mvh.
sam5678

 

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man køber Nokia telefoner fra Kina, så vil man altså også selv snydes.

Mærkevaretøj er det samme, selv om det er ægte, så er det ikke fabrikken der laver det, der har rettighederne til navnet.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det har intet med mærkevarer at gøre, jeg ville bare understrege at fordi vareprøver laver op til din forventning
så kan du inne være sikker på at ordren kommer også til at gøre det som du tidligere gav indryk i dit indlæg

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal da heller ikke gange sin sample-order-størrelse med 40 efter første sample :)

Køb 5, 10, 20, 50, 100, 150 og 200 i stedet.

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvad i importerer fra et andet land - så skal varen efterses og tælles op af en ekstern partner - så man kan sikre at den vare man har købt er i orden

jeg kan mange mange historier fra andre professionelle folk der fortæller om deres goodwill overfor roducent har ført til store store tab.

 

så vær venlig at alliere jer med en controller :)

 

med venlig hilsen

Claudio

importpartner for visual-id

(Kina, Peru, Italien, Pakistan)

 

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I teori har du ret , men ikke i praksis

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sam50:

I teori har du ret , men ikke i praksis

 

du aner da vist ikke hvad du taler om ven.. jeg taler overhoved ikke om teori - men praktisk erfaring med textil og læder.

der skal holdes øje - punktum.

også med partnere du kender - desværre.

 

og hvis du nu mener noget andet - så giv du bare folk det råd. det kommer de til at elske dig for.

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men jeg snakker om helt andre varer og det er elektronik.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)