Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Balloner..

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej TrylleThomas,

Jeg synes din webshop ser interessant ud, med en masse imponerende balloner.

Jeg håber ikke du lader dig det gå på når der kommer nogle sure opstød. Der er desværre lidt børnehave tendenser herinde : )

Held og lykke med shoppen.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt surt at se hvor mange fra Amino som lever 100 % efter jante loven.

Morten jeg har ikke nogle gratis balloner, så hvis du får lyst til at købe et stort parti hjem, så siger du bare til Stick out tongue

Jeg forstår godt hvis de nye som kommer her på Amino tænker, nej tak det vil vi ikke bruge tid på, den var ikke den hjælp vi håbet på at få.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

www.ballonbutikken.dk :
Det er lidt surt at se hvor mange fra Amino som lever 100 % efter jante loven.

Det er lidt surt at se, hvor meget den forbandede Jantelov får skyld for her på Amino.

Efter min bedste overbevisning, er Jantelov noget der findes inde i en selv. En unskylning, når man ikke kan forsvare sig med andet. Det er bare så nemt at afslutte en diskussion med at sige "Det er jantelov", "Du er misundelig" eller "Du er racist" - Absolut useriøse beskyldninger.

Og nej, jeg er ikke misundelig over ikke at få gratis balloner eller at du har rigtig mange af dem selv.  Wink

Miriam

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam.

Jeg skal ikke forsvare mig over for nogen eller noget, men Miriam syntes du at det er oki den måde at behandle Thomas på ? Han har lavet en fejl, ja, men så fortæl ham det på en ok måde, man er vel her inde for at hjælpe andre på en pæn måde.

Og ok hvis ikke vi skal bruge ordet janteloven, så kan man sige det på en anden måde, så er jeg glad for at vi ikke alle er ens og er på samme måde.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

www.ballonbutikken.dk :

Hej Miriam.

Jeg skal ikke forsvare mig over for nogen eller noget, men Miriam syntes du at det er oki den måde at behandle Thomas på ? Han har lavet en fejl, ja, men så fortæl ham det på en ok måde, man er vel her inde for at hjælpe andre på en pæn måde.

Og ok hvis ikke vi skal bruge ordet janteloven, så kan man sige det på en anden måde, så er jeg glad for at vi ikke alle er ens og er på samme måde.

Jeg er helt enig. Vi skal tale ordentlig til hinanden. Synes egentlig også at Morten fortrød og kom med en undskyldning. Under alle omstændigheder har det intet med Jantelov at gøre og det var det, jeg ville sige.

Miriam

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

www.ballonbutikken.dk :

Jeg skal ikke forsvare mig over for nogen eller noget, men Miriam syntes du at det er oki den måde at behandle Thomas på ? Han har lavet en fejl, ja, men så fortæl ham det på en ok måde, man er vel her inde for at hjælpe andre på en pæn måde.

Sjovt os der gør opmærksom på at Thomas har lavet en fejl, får en stjerne (Miriam og undertegnede)... Så hvor er det forkete i at bruge ordet jantelov, for den hersker da uden tvivl i denne tråd...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke givet nogen, nogen stjerner, og det gør jeg aldirg, for jeg syntes at det er svært at gøre før tråden er slut så alle har fået forklaret og fortalt alt hvad de mener, for elles kan man godt komme til at dømme folk for hurtigt.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var en fejl fra Thomas side, at skrive gratis - Så burde der snart have været dage nok, hvor man kunne have rettet i det første indlæg så det stod mere rigtig?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:

Hvis det var en fejl fra Thomas side, at skrive gratis - Så burde der snart have været dage nok, hvor man kunne have rettet i det første indlæg så det stod mere rigtig?

Man kan kun rette fejlen op til 2 timer efter indlægget er skrevet... Så det er jo lidt svært nu med mindre han kan overtale en fra "the Crew" til at fixe det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)