Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det kun min computer

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent.

Det ved jeg ikke, jeg har ikke tid til at vente på at Amino sender mit svar, det kan jo tage dage her inde ........................................ nej Joke Big Smile

Jeg har ikke spurgt, de kan jo også godt selv se problemet, så de må jo melde noget ud om hvad der sker.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu også mere for at få Amino crew til at komme med en kommentar :) Det kan jo være de er lige på trapperne med en løsning, eller måske er der nogle andre aminoer der kan hjælpe :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at de siger at servicen er gratis, og de mangler jeres PLUS-medlemsskab så de har råd til en større og bedre server, valget er vores  Stick out tongue

hæ hæ hæ

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

tror også mange ik tør smide penge efter et plus abonnement lige pt.

jeg synes vildt godt om det med ny auktion, men siden skal godt nok være mere stabil før jeg smider penge efter det

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så fik jeg så lige beskeden igen :

Sorry, there was a problem with your last request!

Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn.

Tror du så vi får en sikkerhed, for en bare lidt hurtigere Amino hvis vi betaler Stick out tongue men det kunne være at det var det der skulle til før at jeg blev + medlem, for de "fordele" som er lige nu, ved at blive + medlem kan jeg ikke rigtig bruge Stick out tongue Jeg ville heller have en stave kontrol ha ha Big Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OpretGratis.dk:

har været meget glad for siden, men gider ikke rigtig så tit mere... der skal ske fremgang !!!!

jeg kan kun tilslutte mig og er fuldstændig enig hørt hørt

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi må håbe at Amino vågner inden de mister for mange medlemer og profiler og får et dårligt ry.

Jeg er da glad for at jeg ikke har betalt endnu.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld mig, men jeg tror, at vi alle ved, at Amino ikke er en overskuds forretning, så det er foreløbig en non-profit frivilligt tiltag for at afdække dit behov, uanset om du er plus-medlem eller ej.

Og jeg er forundret over at man kan klager over noget som giver jer mulighed for at profilere jeres virksomhed gratis og i har ovenikøbet tjent penge her inde, for nogens vedkommende.

Nu har jeg boet i England en del år, og derover er de overraskede over at der er personer som stiller deres know-how og hardware gratis til rådighed, for at andre kan tjene på det.

Kom nu Amino, hvor er jeres glæde ved den Danske norme for frivilligt arbejde ???

selvom den ikke er perfekt..... Big Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da også det er super dejligt nogen stiller denne platform til rådighed, men jeg har ingen tålmodighed og forsvinder på den måde stille og roligt væk fra siden.

Jeg vil hellere betale lidt om mdr og få en god stabil side..

En måndelig brugerbetaling ville være fint med mig :-)

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)