Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør / Investor / Partner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg sidder med en forretningsplan på en webportal, der henvender sig til unge mennesker. Projektet var godt i gang, dog blev jeg for kort tid siden nødt til at bremse op og sætte det på pause. Dette skyldes min investors pludselige grådighed. Jeg vil hellere forsinke en drøm end at lade nogen tage det fra mig.

Jeg vil ikke præsentere projektet på Internettet eller via e-mail. Jeg mener et projekt bør præsenteres via personlige møder, så begge parter også kan få et indtryk af hinanden. Der kan dog afsløres så meget, at der ikke allerede eksisterer denne type portal pt.

Hvis du/I er en af de nedenstående 3 ting, så vil jeg meget gerne høre fra dig/jer:

- Programmør: er du en erfaren programmør der er i stand til at bygge en hel portal? Er du på et programmørteam, som er villig til at kaste sig ud i projekter? Eller har du eget firma og er villig til at investere tid i et projekt der kan give profit? - Jeg har ikke egenkapital til at foretage store udbetalinger fra start. Hvis der kan arrangeres en afdragsordning, så er jeg interesseret i dette. Ellers vil der være tale om en form for partnerskab/procenter.

- Partner: du er programmør eller villig til at dække omkostningerne for programmeringsdelen og ønsker at deltage aktivt i udviklingen som partner.

- Investor: ordet taler for sig selv.

 

Jeg er bosat i Odense C, det vil være kæmpe plus hvis du/I er bosat i nærheden mht. møder etc.
Kontakt mig venligst via amino eller på mail såfremt det har vækket din/jeres interesse. :-)

email: mail@rebaz.dk

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)