Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snepede TV2 Nyheder?

Side 1 ud af 15 (144 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige siddet og læst dette indlæg på TV2 Nyhederne: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-25029383.html?forside og jeg synes helt ærligt at den tone de lægger for dagen er noget snerpet!

Har TV2 aldrig hørt om Viral Videos før? Jeg synes da ikke, det er så forargeligt af VisitDenmark at lægge den video på nettet som et reklamefremstød. Faktisk synes jeg, det er ret genialt! Men det er måske bare mig, der er forhærdet af for mange år i den grumme reklameverden? ;-)

Hvad synes du?

Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da langt fra værre end alle de svindelhistorier og fordrejninger, der bliver bragt hver eneste dag i diverse sladderaviser. Jeg synes det er helt ok. Grov, men uden tvivl effektiv - og egentlig også lidt sjov Smile 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Læg mærke til folks mening...

64% Synes at den er gal og 25% synes at den er genial...............

TV2 er jo bare lige som alle de andre medier...................vi gør det til en sensation på den dårlige måde Big Smile

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den arbejder godt nok med grænsen, folk er nok mest fortørnede over at den ar lavet for skattepenge... men den give helt sikkert opmærksomhed!

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Danmarks billed af ud af til: Kom til Danmark og få en Single Blondine trunte som er klar på en fræk Macho sydlandsk tyr, hun går ikke ind for kondom og vil gerne have barn og lader derefter DR1 Sporløst opsnappe ham 9år efter og fortæller hvor meget hun har ledt efter den Macho tyr fra Italien!


Latterligt! Håber seriøst hende fra Visit Denmark bliver fyret for hun var da for dum at høre på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hold da helt op..... ;o)

Kan det virkelig bringe dit pis så meget i kog.............sådan helt alvorligt? Surprise

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er da aldrig fedt at blive til grin. Og troede man på historien (som jeg), bliver man/jeg lidt småirriteret og fremover også småparanoid, når man/jeg hører om andre historier fra virkelighedens verden.

Synes også det er en lidt problematisk fremstilling af danske kvinder. Den puster temmelig meget til de fordomme, som mange udlændinge i forvejen har om danskere.

Endelig undre det mig også at Visit Denmark gentagne gange kaldte kvinden ansvarsfuld, set i lyset af de mange kampagner der hele tiden kører for at få især de unge til at bruge kondom.

Men ideen er da genial. Historien skulle bare lige justeres lidt.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iben Louise,

Jeg synes det er godt tænkt. Mit eneste forbehold er spørgsmålet om den negative effekt når folk finder ud af de ter snyd. Bravo VisitDenmark.

// Jesper

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile Nu holder jeg utrolig meget af Danske kvinder.........men problematisk fremstilling Surprise hvad mener du?

 

 

 

 

 

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aarhus og Indonesien
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fuldstændig enig med Bautik herfra.... det må sku være muligt at finde på noget mere smart.  

Side 1 ud af 15 (144 indlæg)