Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone Apps

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Så har jeg også fået bestilt mig sådan en Apple-telefon, og jeg har et par ideer til nogle Apps jeg gerne vil udvikle hertil. Findes der noget dokumentation et sted der forklarer hvordan?

Når jeg så er færdig skal applikationerne jo sælges via App-store, hvordan er fortjenesten her, og hvor stor en del af kagen spiser Apple selv?

På forhånd tak

Kasper Gadensgaard

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde mere her: 

http://tuvix.apple.com/iphone/

Her kan du downloade udviklingsmiljø, dokumentation osv.

Sidst jeg tjekkede tog Apple 30% af salgsprisen.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

30%, det var alligevel en del.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Apple går efter principet 70/30. Dvs. at du får 70 % af fortjenesten og Apple snupper 30 %.

Udover det, skal du være opmærksom på at du SKAL have en Mac for at kunne udvikle apps til iPhone, og du skal betale Apple et startgebyr på 1.000 kr., hvis du vil udvikle applikationer - så vidt jeg husker.

Jeg vil meget gerne høre mere om projektet. Synes der mangler lidt flere danske Apps i AppStore

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en del der laver ret gode penge på gode apps til Iphone. Det er en god shop og der er mange kunder, så 30% er sgu en god deal ;o)

Hvis du hellere vil lave til Android, så tjener du markant mindre p.t. - Deres shop er elendig og virker ikke så godt. På længere sigt, skulle det dog gerne blive mindst lige så godt.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der lige det ved det at jeg skal have fat i en Mac (kan der ikke udvikles fra Hackintosh?), og betale opstartsgebyr for at starte. Så skal der alligevel sælges et par apps til 6 kroner stykket eller hvad sådan noget nu skal koste :).

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Kaltoft:
Udover det, skal du være opmærksom på at du SKAL have en Mac for at kunne udvikle apps til iPhone, og du skal betale Apple et startgebyr på 1.000 kr., hvis du vil udvikle applikationer - så vidt jeg husker.

Apples developer program koster fra 99$ hvilket kun er lidt over 500 gode danske grunker med den lave $ kurs.

http://tuvix.apple.com/iphone/program/

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter lige med her Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)