Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør/webdesigner til opdatering af hjemmeside søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Send mig gerne en mail på kasper@infront.dk med mere info om opgaven, så kan vi tage en uforpligtende dialog omkring dine muligheder.

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg vil os gerne byde ind på opgaven, men jeg kan med det samme sige at vi ikke er de billigste som du kan finde på Amino. Så hvis billig er nøgleordet, kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Du skal skal dog lige se nogle af vores tidligere projekter her og så må du os meget gerne fremsende mere information hvis du ønsker et tilbud fra vores side.

Jeg vil dog benytte anledningen til anbefale dig at læse et blog indlæg jeg tidligere har skrevet herinde på Amino omkring hvordan du spare penge på webudvikling. Problemstillingerne som jeg berør, er nyttige at have i tankerne når du skal vælge leverandør.

Held og lykke med opdateringen.

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for de hurtige svar. Og mange :o)

Jeg kontakter jer løbende. Glæder mig til at høre om mulighederne :o)

/Kenneth

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at bare fordi hjemmesiden får noget flot grafik, så er det ikke sikkert at den virker professionel overfor din målgruppe. Derfor skal målgruppen, formålet med hjemmesiden osv. tænkes ind fra start.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg så dit opslag og tænkte om jeg måtte komme med et forslag til et evt. samarbejde til vedligeholdelsen og udviklingen af Jeres site.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

 

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)