Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør/webdesigner til opdatering af hjemmeside søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en kompetent programmør/webdesigner, da min hjemmeside trænger til en ordentlig overhaling, så den virker professionel.

Ser frem til at hører fra jer.

/Kenneth

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Kan du uddybe lidt mere hvad det er du søger?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Du skal være velkommen til at sende lidt mere information til mig på mail michael@skalspc.dk eller hive fat på mig på 5124 2461

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke finde nogle muligheder for at kontakte mig - men du er da mere end velkommen til at kontakte mig - enten på 41 40 04 11 eller kristian@prinkk.net

Hos prinkk står vi får programmering (og hosting) men hvis du også har brug for et nyt design samarbejder jeg med en super dygtig webdesigner :-)

Jeg ser frem til at høre fra dig

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Du skal nok få en del henvendelser vedr. dette, da det vrimler med netop denne faggruppe herinde - eller du kan bruge min service Indkøbsafdelingen (se på www.indkobsafdelingen.dk), hvor jeg gratis finder leverandører til dig. Du sætter kriterierne og det er ganske uforpligtende. Kan du ikke bruge de kontakter, som jeg finder til dig, siger du bare nej tak.

Iøvrigt er du velkommen til at kontakte mig uanset hvilket køb du skal have foretaget. Så kan jeg vurdere, om det kunne høre ind under de opgaver, som jeg påtager mig - måske jeg allerede kender en god leverandør eller to som kan hjælpe dig.

Iøvrigt søger jeg leverandører med gode referencer, så hvis du eller andre, der læser/svarer på tråden er interesseret, skal I bare skrive eller ringe.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg !

 

Send mig en mail på adressen mail@simontoerring.dk - jeg svarer indenfor en time !

 

Du kan selvfølgelig få et uforpligtende tilbud osv... :)

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig !

 

Simon Tørring

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Som nogen af de andre efterspørger, vil jeg også gerne høre lidt mere om, hvad den konkrete opgave går ud på.

Jeg kan klare det meste, men det er svært at vurdere ud fra dit indlæg, om jeg er den rette til netop din hjemmeside.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg er programmør hos Essential Dynamics, og vi er bestemt interesseret i at behandle din opgave, da vi netop har lanceret et bredspektret optimeringsprogram, der omfatter både opdatering, optimering og vedligeholdelse. Ydermere har vi ansatte multimediedesignere, samt partnere i både ind- og udland der står parate til at behandle designopgaver.

Du skal være mere end velkommen til at kontakte os med flere oplysninger enten på info@edynamics.dk , læse mere på www.edynamics.dk eller kontakte os telefonisk på (+45) 29 70 40 80.

Vi håber på at høre fra dig, og fortsat god dag.

 

M.v.h. Mikkel S. Olsen

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg vil gerne byde ind på opgaven, du kan kontakte mig på 23 66 03 95 eller mail kasper_lau@hotmail.com.
så finder vi en god pris på den hjemmeside som du vil have piftet op.

Seneste referencer, så har du en ide om hvad jeg dur til ;)

www.viflytterdinbil.dk
www.khsikring.dk

Håber jeg høre fra dig

Mvh
Kasper Lauritsen

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)