Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple skuffer!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Nu hoppede jeg på den omtalte apple-vogn og bestilte d. 28. aug. en pakke med en Macbook pro og lidt forskelligt tilbehør.

Computeren er ikke std. så under købsprocesen blev jeg gjort opmærksom på at den forventede tid til afsendelse var 3 dag (ikke 24 timer som normalt).

MEN jeg fik først en mail om at pakken var blevet afsendt d. 7. sep. og de oplyste at den først ville være fremme opkring d. 16. sep. (!)... Noget langsommere end jeg havde regnet med må jeg indrømme!

Er der nogen som har erfaring med køb fra Apple Store og har oplevet lignende? Tror i man kan gøre noget ved det eller kræve dispensation? Det er jo ikke nogen ærlig måde at drive forretning på hvis man oplyser en leveringstid som er så urealistisk... 

Ser frem til at høre hvad i mener om sagen

mvh René W.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 28. august var en fredag, så hvis de har angivet 3 dage som forventet leveringstid har de jo blot overskredet den med 2-3 dage for at afsende d. 7. september.

At du vælger at købe en maskine der er samlet specielt til dig kan man jo dårligt klandre dem for, du kunne jo blot have handlet i en fysisk butik og købt en hyldevare.

Hvis den skal sendes fra USA til Danmark, eller Kina til Danmark (eller hvor faen de nu samles) er det ikke unormalt at det tager 9 dage at få den fragtet frem til dig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja d. 28 var en fredag, men jeg synes bare stadigvæk det er utroligt at de ikke oplyser den langsomme levering..? De må have en fabrik i europa eller tættere på for de sender vel ikke alle deres pakker halvejs rundt om jorden hver eneste gang? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel som med alt andet Apple grej - Designed in California - Made in China :>

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)