Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder til webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

 

Jeg er igang med en webshop og skal have billeder til shoppen.

Hvordan gør i andre, tager i selv billeder?

Hvis i gør, hvordan er jeres setup, har i nogle tips og tricks - evt nogle hjemmesider man kunne få lidt hjælp fra?

 

Eller får i en prof til det - og hvor meget koster det at få en til at tage billeder af 20 mindre produkter?

 

Tak for hjælpen

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får som regel mine fra leverandørerne selv - og fritskraber dem hvis nødvendigt med photoshop. Mvh Pernille.

Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da kæft det er smart...

Det virkelig genialt..

 

Så må jeg lige se om jeg kan fikse sådan en, hvordan med kamera er et normalt kamera ok der eller SKAL man have sådan et 20,000 kr kamera?

Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er bare lidt et problem fordi det er nemlig unika produkter som vi selv står for. Ellers ville det helt sikkert have været en løsning.

 

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

et moderne digital kamera kan gøre underværker under de rette forhold (pris-1000-3000), et 350-500d (canon) eller andet ville helst være at fortrække (pris 3500-5000), for at give den gas så er den nye 5d fantastisk med den rette optik og ja det er desværre over tyve tusind for sidst nævnte hehe nu har vi selvfølgelig slet ikke råd til at nævne prof produktion!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Foliat:
Eller får i en prof til det - og hvor meget koster det at få en til at tage billeder af 20 mindre produkter?

Jeg kender også en rigtig god fotograf, der vil kunne klare det for dig. Du kan få tilsendt et billed hvis du vil se hvor godt et resultat du kan få.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Sådan  af nysgerrighedSmile
Nu ved jeg ikke om du bruger photoshop til andet end at friskrabe dine produktfotos, men er Photoshop ikke et overkøb i forhold til Paint Shop Pro Photo X2, hvis du kun bruger det til fritskrabning af fotos. ??

Mvh.
Juul

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)