Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Knivskarp Magento-programmør søges!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal igang med et søster-site og søger derfor en knivskarp Magento-programmør, der kan arbejde for os hele november måned.

Layout ligger ikke klart nu, men du kan surfe rundt på www.trier.dk, da alle funktionaliteter, tilpasninger og layouts (dog med farvejusteringer) i princippet kan, og vil, blive genbrugt herfra.

Derudover kommer:

  • andet layout på forsiden, produktoversigtssiden og produktsiden end på www.trier.dk, dog stadig med funktionaliteter i behold.
  • mulighed for at lægge varer i kurven allerede fra produktoversigten
  • mulighed for at lægge alle eller enkelte varer i kurven, hvis kunden er inde på en side, der lægger op til dette.
  • en samling af opskrifter
  • et login til en erhvervs-del, som rummer samme mulige elementer som hovedsitet
  • Engelsk version af sitet

Resten (alle funktionaliteter, Member Club, betalingsforløb, cms-sider osv.) kommer til at være lig www.trier.dk, så det burde være en forholdsvis nem opgave at gå til, da det er de færreste ting der skal programmeres fra bunden. Men der er naturligvis masser af tilpasninger – og da vi er nærmest hitler-agtige hvad vedrører at slutproduktet skal ligne vores psd-filer, er det alfa og omega at du er en detaljeorienteret programmør.
  

Vi kommer selvfølgeligt meget nærmere ind på tema og layout, men vil indledningsvist høre om du kan bruge en hel måned (november) på dette? Der er 35.000 kr. inkl. moms til opgaven, delmål, der skal nåes på denne måned, og en helt almindelig kontrakt.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at snakke med singularity!!  jeg ved han er meget dygtig

 

M  dfdf

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du får ikke en "knivskarp programmør" i 160 timer (4x40) til 28.000kr, det ville i givet fald være en timeløn på 175kr, hvilket nok er noget af det laveste jeg so far har hørt. Hvis du kan nøjes med en midelmådig freelancer, er der nok at få til omkring 250kr/t, det giver 40k/excl. moms. en "knivskarp programmør" derimod liger på omkring 500 til 750kr i timen, det er et sted mellem 80.000kr og 120.000kr/t.

Noget helt andet er at du påpeger at "slutproduktet skal lig vores psd-filer" ... det skal du ikke bruge en programmør til, men derimod en grafiker. Du kan f.eks. hive fat i css-outlet.com eller adnecto.dk til denne issolerede opgave.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Det kan vi sagtens.

send en mail til mig leo@ewebdesign.dk

100% dansk inhouse programmøre/ designers . Du kan evt besøg os hvis du vil.

Mvh

Leo Boke  Ewebdesign

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Du får ikke en "knivskarp programmør" i 160 timer (4x40) til 28.000kr, det ville i givet fald være en timeløn på 175kr

Det var en ret god beskrivelse jeg er ret enig iYes

 

Mikkel Mikjær Christensen:
Noget helt andet er at du påpeger at "slutproduktet skal lig vores psd-filer" ... det skal du ikke bruge en programmør til, men derimod en grafiker. Du kan f.eks. hive fat i css-outlet.com eller adnecto.dk til denne issolerede opgave.

Der findes programmører som både kan lave grafik CSS samt programmerer (mig selv f.eks) Jeg er dog ikke den store  Mahento ekspert !

/allan

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 20
Fra  Easywork.net Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

 

Vi kan via vore udviklingsafdeling i Indien godt hjælpe din med at løse opgaven til den ønskede pris (inkl. dansk kvalitetskontrol).

 

Du kan se mere på vores side accur.dk eller kontakte mig på 27115678 + cbe@accur.dk

 

Mvh

Claus

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan levere en komplet køreklar Magento shop til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway (har i allerede dette kan i trække 2000 fra prisen).

Dette er inkl. unikt design, men vi kan også sætte jeres op (vi skal dog godkende det først, det kan jo være at det at flytte en enkelt pixels tager 100 timer mens ti andre pixels kun tager 5 minutter Smile)

Prisen omfatter dog ikke at kode om i den måde Magento fungere på. Mht en login del kan dette klares af en eksisterende Magento extension.

Prisen kan lade sig gøre fordi vi har outsourcet al udvikling (og design) og derfor ikke bruger danske timer (som i vores virksomhed koster 850).

Du er velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Hvis du kan nøjes med en midelmådig freelancer, er der nok at få til omkring 250kr/t, det giver 40k/excl. moms.

40k excl moms for en middelmådig webprogrammør? Så meget villle jeg sgu da aldrig give - der er masser af arbejdsløse middelmådige programmører derude - de skal sgu bare have lidt mere end de får i Netto eller på mcdonalds - de har jo ikke lyst til at få beskidte hænder :-)

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Vi vil også gerne byde på projektet, så send mig en mail hvis I er interesseret i et samarbejde.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Mikkel Mikjær Christensen:
Hvis du kan nøjes med en midelmådig freelancer, er der nok at få til omkring 250kr/t, det giver 40k/excl. moms.

40k excl moms for en middelmådig webprogrammør? Så meget villle jeg sgu da aldrig give - der er masser af arbejdsløse middelmådige programmører derude - de skal sgu bare have lidt mere end de får i Netto eller på mcdonalds - de har jo ikke lyst til at få beskidte hænder :-)

Der er en grund til, at de er arbejdsløs og kun har McD som alternativ ;)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)