Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med erhvervelse af distributøraftale?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kig på et amerikansk produkt, som ikke er repræsenteret på det europæiske marked. Jeg overvejer at kontakte producenten for at lave en distributøraftale i de nordiske lande med mulighed for ekspansion til det øvrige europæiske marked.

Det er et kosmetisk produkt, som vil kræve godkendelse af miljøstyrelsen. Jeg har masser af erfaring med markedsføring til kundegruppen.

Er der mon nogen der erfaring med at tage kontakt til producenter med henblik på at lave en sådan aftale. Er meget interesseret i indspark, fif, kommentarer af enhver art....Smile

På forhånd mange tak
/NicEs

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

NicEs:

Hej

Jeg har kig på et amerikansk produkt, som ikke er repræsenteret på det europæiske marked. Jeg overvejer at kontakte producenten for at lave en distributøraftale i de nordiske lande med mulighed for ekspansion til det øvrige europæiske marked.

Det er et kosmetisk produkt, som vil kræve godkendelse af miljøstyrelsen. Jeg har masser af erfaring med markedsføring til kundegruppen.

Er der mon nogen der erfaring med at tage kontakt til producenter med henblik på at lave en sådan aftale. Er meget interesseret i indspark, fif, kommentarer af enhver art....Smile

På forhånd mange tak
/NicEs

Hej

 

Har du i det hele tager overvejet om produktet kan godkendes til salg i EU. Start med at tjek om produktet umidelbart indeholder nogle stoffer som er forbundt i EU.

Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Ja, jeg har været i kontakt med Miljøstyrelsen og umiddelbart er der ikke er noget, der tyder på at det ikke kan lade sig gøre. Men den endelige godkendelse, kan jeg ikke komme videre med før jeg har fået kontakt med producenten.

VH
Line

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line   det lyder sgu spændende

Det lyder jo til at du har gjort en masse forberedelser og at du oven i købet er godt erfaren vedrørende salg og marketing, så er det egentligt ikke bare om at kontakte dem og fortælle dem hvad det er du har i tankerne og ligesom prøve at forklare dem hvad du har lavet af undersøgelser og måske på en måde overbevise dem om at du er i stand til at opdyrke det europæiske marked baseret på dine erfaringer og kompetancer?

Derved ville du jo komme i dialog med dem og måske på den måde kunne få en form for partnerskab/distributøraftale op at stå.

Det er bare med at selvsikker    Det er jo et rigtigt fedt tilbud du kommer med ,  tænk på det på den måde.så skal de nok lytte på dig.

Held og lykke med det 

MVH

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej Lars. Havde sgu lige brug for disse omundrende ord :o) Tusind tak for dit indlæg!

VH
Line

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

NicEs:

Tak for dit svar.

Ja, jeg har været i kontakt med Miljøstyrelsen og umiddelbart er der ikke er noget, der tyder på at det ikke kan lade sig gøre. Men den endelige godkendelse, kan jeg ikke komme videre med før jeg har fået kontakt med producenten.

VH
Line

Hej igen Line

Dit produkt skal faktisk ikke godkendes hos miljøstyrelsen, det skal blot anmeldes når der er tale om kommercielt slag.  Du er dog ansvarlig for at produktet ikke indeholde nogle forbudte stoffer.

Er du i tvivl om hvordan du skal kontakte / få en distributør aftale i hus  vil jeg anbefale dig at tage en snak med den amerikanske ambassades handels afdeling, de hjælper danske firmer der ønsker at købe amerikanske vare.

http://www.buyusa.gov/denmark/en/staff.html

 

Mvh

Ravn

Fra Odder
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Spændende udfordring du har her!

Har lidt svært ved at gennemskue forskellen på en distributøraftale og en agent-aftale.

Kan nogen hjælpe?

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian :

Har lidt svært ved at gennemskue forskellen på en distributøraftale og en agent-aftale.

Kan nogen hjælpe?

 

HVorfor skiver du i en tråd der er over et år gammel ? 

Søg på nettet og du vil finde svaret.

 

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)