Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vi i luften med det officielle Amino Marked (beta)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg er ikke interesseret i, at debattere som virksomhed - jeg debatterer som privatperson. Hvordan løses det?

Jeg tror det er derfor man skal tilmelde sig auktionen og ikke bare automatisk er tilmeldt. For ved tilmelding får du nemlig (når den virker) en side hvor du kan indtaste firmaoplysninger. :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Anette - Jacob er på sagen.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Selvom jeg logger ind i toppen og der pænt står "velkommen Inloco" bliver jeg stadig bedt om at logge ind (igen), for at kunne byde. Og da får jeg samme fejl som Anja.

 

Det er fordi du skal tilmelde dig (klik på tilmeld i menuen), og så udfylde din profiel førend du kan byde.

 

Problemet med linket, kigger vi på.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Det skulle meget gerne være sådan, at når du opretter dig som bruger i Amino Marked, så tilknyttes dit brugernavn en Amino Marked konto, hvor du så tilknyttes med CVR. Dvs. det har som sådan ikke noget med debatten at gøre. Brugernavnet er det samme.

Skal jeg forstå det sådan, at når du ønsker at byde på Amino Marked så vil du have er særskilt brugernavn som fremgår af auktionen og ikke dit normale brugernavn fra debatten?

Jeg er nok bare for dum til at bruge aktionen. Jeg kan ikke finde ud af det. I toppen står der "Velkommen Mikkel deMib Svendsen!  |  Log ud", så jeg går ud fra jeg er logget ind. Men der er ingen profil særligt tilknyttet auktionen ... Hmm det virker sgu lidt ugennemskueligt for mig

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai og Jacob

En vigtig fejl er at man som "bruger" ikke behøver at være Amino Plus for at byde på auktionerne.

Tjek auktionen "E-pusher på Papir - startpris 1 kr. "

mvh. HentTilbud.dk

 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Frisch:

Det skulle meget gerne være sådan, at når du opretter dig som bruger i Amino Marked, så tilknyttes dit brugernavn en Amino Marked konto, hvor du så tilknyttes med CVR. Dvs. det har som sådan ikke noget med debatten at gøre. Brugernavnet er det samme.

Skal jeg forstå det sådan, at når du ønsker at byde på Amino Marked så vil du have er særskilt brugernavn som fremgår af auktionen og ikke dit normale brugernavn fra debatten?

Jeg er nok bare for dum til at bruge aktionen. Jeg kan ikke finde ud af det. I toppen står der "Velkommen Mikkel deMib Svendsen!  |  Log ud", så jeg går ud fra jeg er logget ind. Men der er ingen profil særligt tilknyttet auktionen ... Hmm det virker sgu lidt ugennemskueligt for mig

Hej Mikkel

Jeg tvivler på at du er du Smile

Dit login til marked og din profil er to adskilte ting. Man kan være logget ind og se på de forskellige auktioner, men for selv at byde skal man udfylde sin profil. Dette gør man ved at klikke på "Tilmeld dig her".

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

HentTilbud.dk:

Hej Nicolai og Jacob

En vigtig fejl er at man som "bruger" ikke behøver at være Amino Plus for at byde på auktionerne.

Tjek auktionen "E-pusher på Papir - startpris 1 kr. "

mvh. HentTilbud.dk

 

Det skulle nu gerne være rettet.

 

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er Amino Marked forsvundet hen?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er lige igang med at jazze den lidt op, den kommer på igen meget snart.

Dbh Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Super sprødt Smile

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)