Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem vil lave mit regnskab?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:

Det lyder som noget til ca. 6.000kr eller deromkring om året incl alt - bortset fra moms.

Jeg er interesseret.

 

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Jeg kan varmt anbefale Jørgen Olsen. Han er grundig og jeg tror ikke du finder en billigere bogholder.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Prøv og kig på datoen for trådstart.

Mon ikke dette er passè.

MvH

Peter

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Ja det er sgu ligesom at købe gammelt kød i supermarkedetAngry

Når der er gået tilstrækkelig lang tid og man har travlt så glemmer man at se sig for, og vupti så har man en stinkbombe.

De bedste hilsener

Anders

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg vil gerne tilbyde min assistance. 

Jeg driver et firma, som beskæftiger sig med bogføring, regnskab m.v.  Jeg laver bogføring som kan gives videre til revisor, hvis ønsket, men gør også det hele færdig til selvangivelsen og sørger for indberetning af selvangivelsen m.v.

Ud fra det materiale du skriver du har vil jeg anslå at det vil kost omkring 300,00 kr. excl. moms om måneden, svarende til omkring en times arbejde

Mit firma drives fra Randers, men det er intet problem i forhold til Ålborg, når materialet kan sendes frem og tilbage.  Så er det jo et spørgsmål om at mødes når der er behov herfor.

Du kan finde noget mere omkring mig ved at kigge omkring min hjemmeside www.randers-erhvervsservice.dk

Hvis du ønsker yderligere oplysnigner kan du få fat på mig på tlf.nr. 29241244

Ser frem til at høre fra digSmile

Med venlig hilsen

Tine Christiansen

Glemte at skrive, at den højere pris er fra DIG

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tillader mig at rette henvendelse til dig, idet jeg i egenskab af revisor naturligvis gerne vil assistere dig med et eventuelt regnskab m.v under forudsætning af du stadig leder efter en revisor.

Du er velkommen til at rette henvendelse for nærmere info og evt uforpligtende overslag over prisen m.v.

Anders

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

 

Jeg bruger Talkonsulenten, Ann-Marie 31266006. Hun er hurtig effektiv og er ikke dyr.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt, at din start af tråd er gammel. Jeg har lige set på min hotmail, at den er kommet ind.

Hvis du har fundet en revisor/bogholder, så håber jeg at du har fået en skriftlig pris. Jeg er selv blevet "bøffet" af en statsautoriseret revisor og en ekstern bogholder. Med konfrontation, i forhold til det mundtlige aftalte, var der travlt ved håndvasken. Og ingen kunne huske, at der var nævnt en pris!!!!-

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at benytte http://e-account.dk/ da jeg har en onkel som har været vældig godt tilfreds med Michael's arbejde. 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)